حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل برند iQOO ویوو با ۱۲ گیگابایت رم و شارژر ۴۴ واتی به همراه اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ویوو

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ویوو زیربند IQOO را با تم پرچمدار معرفی کرد. پس از آن رندر گوشی تاشو IQOO را دیدیم و حالا رسما تایید می شود که اولین موبایل برند iQOO ویوو با ۱۲ گیگابایت رم و شارژر ۴۴ واتی به همراه اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین موبایل iQOO تاشو نیست

اولین موبایل iQOO تاشو نیست

در حالی که رندر موبایل تاشو iQOO را در ترنجی دیدیم، این دستگاه دیروز در دنیای واقعی دیده شده و مشخص شد که تاشو نخواهد بود، حداقل اولین موبایل این برند تاشو نیست اما این چیزی از جذابیت آن کم نمی کند.

در یک پست جدید که بر روی شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، کمپانی ویوو از زیر مجموعه خود تحت عنوان برند iQOO برای فروش گوشی‌ های پرچمدار گران قیمت رونمایی کرد و اولین دستگاهی که از این برند ارایه می شود قرار است کاملا این قالب را ارایه کند.

همانطور که در تیتر خواندید و در تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید، برخی از مشخصات اولین موبایل iQOO کاملا جذاب است.

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای گلکسی اس ۱۰ ایکس 5G و هوآوی پی ۳۰ پرو محتمل است اما برای اولین بار این لنوو زد ۵ پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) بود که با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ آن هم دو ماه پیش، رسما معرفی شد.

به نظر می رسد که دومین موبایل با ۱۲ گیگابایت حافظه رم هم از سرزمین اژدهاها برخواهدخواست و توسط زیر برند Vivo با نام iQOO ارایه می شود.

علاوه بر آن چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ نیز در قلب آن می تپد که حتی جالب‌تر از آن می توان به شارژر ۴۴ واتی دستگاه اشاره کرد. دوربین سه گانه، فناوری 4D Shock که درباره آن توضیحی داده نشده اما احتمالا مربوط به بازی است و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات آن است.

نظر شما درباره دستگاه هنوز معرفی نشده برند iQOO چیست؟ قیمت این دستگاه حدود ۷۳۸ دلار است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

تنها محدودیتی که داره عدم عرضه ی وسیع به ویژه به ایران هست.
گوشی های ویوو طراحیِ جذابی دارن و از اونجایی که این برند تازه تأسیس زیر مجموعه ی ویوو به حساب میاد پس گوشی های به مراتب بهتری نسبت به خودِ ویوو خواهد داشت . قیمت هم نسبت به مشخصات عالیه چیزی شبیه به نسخه ی اکسپلورر شیائومی می ۹.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)