حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی Freebuds Pro 2 با گواهی IP54 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

پس از مدتی شایعات درباره ایربادز جدید Huawei حالا این محصول رسما رونمایی شده است. ایربادز هواوی Freebuds Pro 2 با گواهی IP54 ارایه خواهد شد و ۳ میکروفون برای نویزکنسلینگ تا ۴۷ دسی‌بل را ارایه می کند.

ایربادز هواوی Freebuds Pro 2

هوآوی اوایل امروز در توییتر خود Freebuds Pro 2 را به نمایش گذاشت و تنها چند ساعت بعد، پرچم‌دار جدید صوتی در رویدادی برای رسانه‌های اروپای مرکزی و شرقی معرفی شد. این محصول جدید دارای درایور دوگانه، سه میکروفون برای کاهش نویز 47 دسی بل و عمر باتری بسیار طولانی هستند.

سیستم صدای Hi-Res Dual Sound قطعاً مهم‌ترین ویژگی Freebuds Pro 2 است. این سیستم بزرگترین محدوده فرکانس هدفون های هواوی را ارایه می کند که از 14 هرتز تا 48 هزار هرتز است. هواوی همچنین یک اکولایزر تطبیقی ​​ارائه کرده است که یاد می‌گیرد کاربر چگونه گوشی را درون گوش خود قرار می دهد و صدا را تغییر می‌دهد تا در همه حالات عالی به نظر برسد.

از نظر حذف نویز فعال، Freebuds Pro صدای اطراف را تا 40 دسی بل کاهش می‌داد و اکنون Pro 2 ادعا می کند می تواند نویز محیط را تا 47 دسی بل کاهش دهد. این از طریق یک آرایه سه میکروفونی (ارتقا یافته نسبت به 2 میکروفون در FreeBuds Pro اصلی) به دست می آید.

هواوی Freebuds Pro 2 مانند بسیاری از هدفون‌ها، می‌تواند صداهای بیرون را دریافت کند و در حین تماس آن ها را حذف کند. چیزی که هواوی در اینجا بهبود داده است، یک الگوریتم جدید هوش مصنوعی عمیق است که یاد می گیرد و با زمان سازگار می شود. به لطف همکاری با برند صوتی Devialet، صدا نیز باید عالی به نظر برسد.

هوآوی ظرفیت باتری را در زمان معرفی اعلام نکرد، اما قول داده تا 30 ساعت عمر باتری را همراه با قاب داشته باشد. گفته می شود زمان پخش با یک بار شارژ 4 ساعت با ANC روشن و 6.5 ساعت با حذف نویز خاموش است. این ایربادز همچنین دارای IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

هواوی Freebuds Pro 2 را می توان در برخی بازارها با قیمتی معادل 200 یورو پیدا کرد. رنگ های آن آبی نقره ای، نقره ای فراست (که در واقع مشکی است) و سفید سرامیکی هستند. هواوی معمولاً با هر خرید از فروشگاه خود یک یا دو هدیه می دهد و این بار برخی از کاربران می توانند بند 7 را به صورت رایگان دریافت کنند.

نظر شما درباره ایردبادز جدید Huawei چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)