حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز FreeBuds 4E 2024 هواوی با عمر باتری بیشتر معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لوازم جانبی، هواوی

کمپانی هواوی از جدیدترین ایربادز خود با نام FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد. این محصول، نسخه ارتقاء یافته FreeBuds 4E است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود. این ایربادز جدید، بسیاری از ویژگی های نسل قبل را حفظ کرده، اما عمر باتری بهتری دارد.

ایربادز FreeBuds 4E 2024 عمر باتری ۲۶ ساعته دارد 

ایربادز FreeBuds 4E 2024 دارای همان درایور دینامیک ۱۴.۳ میلی‌متری با فرکانس ۴۰ کیلوهرتزی است. همچنین فناوری حذف نویز نسل دوم (Active Noise Cancellation 2.0) نیز در نسل قبل وجود داشت که در مدل ۲۰۲۴ دیده می‌شود. این محصول جدید از سه میکروفون برخوردار بوده و با کمک از ENC صدایی شفاف را در طول تماس صوتی، ارائه خواهد کرد. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، بهبود اصلی FreeBuds 4E 2024 نسبت به مدل قبلی، مربوط به عمر باتری است. این ایربادز جدید هواوی می‌تواند با کمک کیس خود، شارژدهی ۲۶ ساعته (البته در صورت خاموش بودن ANC) داشته باشد. FreeBuds 4E 2022 شارژدهی ۲۲ ساعته داشت.

هواوی FreeBuds 4E 2024

ایربادز هواوی FreeBuds 4E 2024 حتی با وجود روشن بودن قابلیت ANC (البته با همراهی کیس) شارژدهی ۱۷ ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسل قبلی این محصول در صورت روشن بودن قابلیت حذف نویز، شارژدهی ۱۴ ساعته داشت. لازم به ذکر است که خود سری های این هندزفری بی‌سیم در صورت خاموش بودن ANC عمر باتری ۴ ساعته داشته و در صورت روشن بودن ANC، عمر باتری آن به ۲.۵ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. مدت زمان شارژ مورد نیاز برای این ایربادز تغییری نکرده و برای فول شارژ شدن ایرفون ها به ۴۰ دقیقه زمان نیاز است. خود کیس ۶۰ دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

مطابق با گزارش منبع، ایربادز هواوی FreeBuds 4E 2024 از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی کرده و از قابلیت اتصال همزمان به ۲ دستگاه برخوردار است. علیرغم شباهت های بسیار زیاد این ایربادز با مدل قبل، اما شاهد ذکر استاندارد IP64 در میان مشخصات آن نیستیم. FreeBuds 4E 2024 تنها در دو رنگ سفید و نقره‌ای به دست کاربران خواهد رسید. نسل قبلی این ایربادز در سه رنگ قابل تهیه بود.

قیمت FreeBuds 4E 2024

هواوی FreeBuds 4E 2024 هم اکنون برای خرید در کشور چین با قیمت ۶۹۹ یوآن (۹۸ دلار) موجود است. البته کاربران می‌توانند این محصول را به مدت محدود تنها با پرداخت ۴۹۹ یوآن (معادل ۷۰ دلار) تهیه کنند.

ایربادز هواوی FreeBuds 5 با طراحی عجیب رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره این ایربادز جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی