حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی 50 پرو پلاس امتیاز A+ را از دیسپلی میت گرفت؛ پیش سفارشات نیز فراتر از 500 هزار دستگاه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

امروز ردمی پارامتر های کلیدی ردمی کی 50 پرو را اعلام کرد و بر این اساس برای اولین بار، این سری از صفحه نمایش اولد 2K سامسونگ استفاده میکند. این گران ترین صفحه نمایش خریده شده برای یک گوشی هوشمند در تاریخ ردمی است. پس از اعلام این پارامتر های مهم از سری Redmi K50، تعداد رزرو های این سری در JD.com به 520 هزار عدد افزایش یافت. گفتنی است که قبل از این خبر، رزرو ها فقط حدود 200 هزار عدد بود.

اندازه صفحه نمایش سری Redmi K50 حدود 6.67 اینچ است و نرخ به‌روزرسانی آن ممکن است 120 هرتز باشد. صفحه نمایش این پرچمدار بدون خمیدگی و با سوراخ مرکزی است و از وضوح +2K پشتیبانی می‌کند. همچنین شایان ذکر است که مدیر کل برند ردمی گفت که سری Redmi K50 از DC dimming نیز پشتیبانی می کند.

کمتر از یک هفته دیگر خانواده ردمی کی 50 دارای سه مدل جدید خواهد بود که تمامی مدل ها با پردازنده های مختلف پرچمدار عرضه خواهند شد. عضو ابتدایی این خانواده با نام ردمی کی 50 از اسنپدراگون 870، عضو میانی به نام کی 50 پرو از دیمنسیتی 8100 و مجهز ترین عضو خانواده ردمی کی‌ ‌50 پرو پلاس نام میگیرد و از دیمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد. در جایگاه مقایسه شما کاربران عزیز ترنجی می‌دانید که تراشه دیمنسیتی 8100 از اسنپدراگون 888 پیشی می گیرد و تراشه دیمنسیتی 9000 از اسنپدراگون 8 نسل 1 برتر خواهد بود.

کسب گواهی DISPLAYMATE با امتیاز A+ توسط کی 50 پرو پلاس

کسب گواهی DISPLAYMATE با امتیاز A+ توسط کی 50 پرو پلاس

در آخرین اخبار امروز ردمی اعلام کرد که نمایشگر سری Redmi K50 نه تنها سبک‌تر و نازک‌تر است، بلکه حاشیه های باریک‌تری نیز دارد. به خصوص در قسمت پایین، بسیار نازک‌تر از نسخه های پیشین است و هزینه آن بسیار زیاد خواهد بود. با وجود تمام این ویژگی ها، این گوشی هوشمند دارای یک جلوه از صفحه نمایش تقریباً تمام صفحه است.

ردمی افزود که تراکم پیکسلی صفحه نمایش K50 به 526ppi می‌رسد. این رقم تقریباً همرده با بالاترین سطح در پرچمداران سایر شرکت ها محسوب می‌شود. این مشخصاتی است که در گذشته فقط پرچمداران برتر از آن استفاده می‌کردند. حتی اکنون نیز نمایشگری با این رزولوشن در پرچمداران اقتصادی‌تر بعضی از شرکت ها دیده نمی‌شود. به عنوان مثال، در سری سامسونگ گلکسی S22 که به تازگی عرضه شده است، تنها مدل های Ultra که بیش از هزار دلار قیمت دارد، دارای صفحه نمایش اولد 2K است.

به نقل از منبع، علاوه بر طراحی صفحه نمایش خوب، صفحه نمایش K50 از دمای رنگ محیط، DC dimming و تنظیم خودکار روشنایی 16000 سطحی نیز پشتیبانی می‌کند. ردمی می‌گوید که نمایشگر این گوشی ها در کارخانه یک به یک تنظیم خواهند شد.

کسب گواهی DISPLAYMATE با امتیاز A+ توسط کی 50 پرو پلاس

استفاده از گوریلا گلس ویکتوس در سری Redmi K50

قطعاً یک صفحه نمایش خوب به محافظت خوب نیاز دارد. بنابراین ردمی سطح صفحه نمایش را نیز با شیشه Corning Victus پوشانده است. در این سطح از حفاظت این دستگاه می‌تواند یک افت 2 متری داشته باشد و همچنان در شرایط خوبی باقی بماند. البته اینها همه آمار ادعایی هستند و هرگز نمیتوان به آنها به عنوان نتیجه قطعی و همیشگی اطمینان کرد. در هر صورت این امر محافظت از این صفحه نمایش با کیفیت 2K را به حداکثر می‌رساند.

شاید کمی غیر منتظره باشد اما با توجه به این موضوع که ردمی اولین گوشی هوشمند را با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 معرفی می‌کند، در حال حاضر، سری Redmi K50، حداقل بر روی کاغذ، قویترین تجربه را در صنعت از نظر مجموعه عملکرد در کنار صفحه نمایش به ارمغان خواهد آورد. این دستگاه همچنین اولین دستگاهی خواهد بود که از بلوتوث 5.3 استفاده و از وای فای 6 نیز پشتیبانی میکند.

 

خانواده گوشی های هوشمند ردمی کی 50 در تاریخ 26 اسفند ماه 1400 رسما وارد بازار خواهند شد. منتظر رونمایی آنها هستید؟ 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ردمی سنگ تموم گذاشته واسه این گوشی از همه نظر فوق العاده است صفحه نمایش پردازنده باتری سرعت شارژ 🙂
فقط مونده دوربینش

ARMTIN

دوربین دقیقا مشخصات فنی Mi 11 یدک میکشه 😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری