حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم هواوی MWC 2022 مشخص شد: ۸ اسفند ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، هواوی

کنگره جهانی موبایل امسال یا MWC 2022 هفته آینده برگزار خواهد شد. هفته گذشته بود که تاریخ مراسم سامسونگ MWC 2022 مشخص شد و هشتم اسفند ۱۴۰۰ بود. امروز به صورت رسمی تاریخ مراسم هواوی MWC 2022 مشخص شد و آن هم ۸ اسفند ۱۴۰۰ است.

مراسم هواوی MWC 2022

پوستر رسمی هواوی برای مراسم خود در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۲ را می توانید پایین تر ببینید. اولین نکته آن است که پوستر کاملا به زبان چینی طراحی شده است. با استفاده از ترجمه ماشینی می توان گفت که عبارت “کنفرانس بهاری دفتر هوشمند هواوی” روی آن درج شده است.

مراسم هواوی MWC 2022

مراسم هواوی MWC 2022

این احتمالا راهبرد جدید هواوی برای بازار جهانی را نشان می دهد. آن ها در تلاش هستند که از مفهوم سوپردیوایس استفاده کنند تا بتوانند گروه محصولات اکوسیستم خود را به فروش برسانند. این تلاش می کند که هواوی خیلی روی زمینه موبایل مترکز نباشد و با محدودیت های موجود در زمینه اندروید و سرویس های گوگل بتواند از دیگر زمینه های ممکن کسب درآمد کند.

دفتر هوشمند یکی از سناریوهای سوپردیوایس هواوی است که آن ها می گویند برمبنای HarmonyOS توسعه یافته است. همانطور که در پوستر بالا هم می بینید، مفهوم سوپردیوایس دیده می شود. به این معنی که یک دستگاه مرکزی داریم و چند دستگاه به آن متصل می شوند و تجربه یکپارچه ای را ارایه می کند تا همه چیز هوشمند تر باشد.

شاید البته از این پوستر بتوان طراحی قاب دوربین پشتی یک موبایل را هم برداشت کرد اما آنطور که پیش می رود، ما انتظار رونمایی موبایل جدید هواوی در MWC 2022 را نداریم.

شما چطور فکر می کنید؟ منتظر MWC 2022 هستید؟ فکر می کنید هواوی با دست پر وارد می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)