حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 60SE با تراشه‌ دیمنسیتی ۹۰۰ در GeekBench مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

یک گوشی هوشمند جدید و معرفی نشده آنر با شماره مدل GIA-AN00 در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است. با آنکه لیست گیک بنچ اشاره ای به نام اصلی این تلفن هوشمند نمی‌کند، اما انتظار داریم که GIA-AN00 در حقیقت همان آنر 60SE باشد.

آنر 60SE احتمالا در آینده ای نزدیک معرفی می‌شود

با آنکه می‌دانیم گوشی هوشمند میان رده ای با نام آنر 60SE در دست توسعه است، اما اطلاعات چندانی درباره این دستگاه به بیرون درز نکرده است. بنابراین اطلاعات فاش شده از سوی داده های گیک بنچ بسیار با ارزشند! در حال حاضر مشخص شده است که میان رده آینده آنر به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ مجهز خواهد بود.

امتیازات گیک بنچ Honor 60 SE

همچنین آن‌طور که لیست GeekBench فاش می‌کند آنر ۶۰ اس ای دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. البته لازم به ذکر است که گوشی ظاهر شده در گیک بنچ یک نسخه خاص بوده و احتمالا نسخه های متفاوتی با حافظه رم بیشتر یا کمتر نیز در زمان عرضه، با برچسب قیمتی متفاوت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به آنکه در سال ۲۰۲۲ هستیم، عرضه یک گوشی هوشمند میان رده نه چندان ارزان قیمت با حافظه رم ۴ گیگابایتی بعید به نظر می‌رسد، بنابراین انتظار می‌رود که نسخه پایه Honor 60 SE به شش یا هشت گیگابایت رم مجهز شود.

با آنکه تصویر منتشر شده از لیست گیک بنچ به یازدهمین نسخه اندروید برای آنر 60SE اشاره دارد، اما وب‌سایت GSMArena اشاره می‌کند که این تلفن هوشمند اندرویدی در زمان عرضه به اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود. در حقیقت استفاده از اندروید ۱۱ به طور پیش‌فرض برای دستگاه هایی که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند کمی نا امید کننده است.

تصاویر قاب Honor 60 SE، طراحی این گوشی را نمایش می‌دهند

این دستگاه در تست GeekBench 4 در بخش تک هسته ای امتیاز ۳۳۱۴ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۸۲۸۷ را کسب کرده است. فارغ از نتایج کسب شده از سوی این دستگاه در گیک بنچ، انتظار می‌رود که آنر 60SE (اگر واقعا این نام حقیقت داشته باشد) به زودی برای بازار چین معرفی و سپس در بازار های جهانی نیز رونمایی و عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره میان رده جدید آنر چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی