حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A22s رسماً معرفی شد: مدیاتک Dimensity 700

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ مدت زیادی است که گوشی‌های سری گلکسی A خود را در بازارهای مختلفی به فروش می‌رساند. امروز، گوشی جدید سامسونگ در روسیه معرفی شده است. سامسونگ گلکسی A22s 5G امروز رسماً معرفی شده است. در ادامه، جزئیات این گوشی جدید را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا ببینیم که دقیقاً چه خبر است.

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ گلکسی A22s

گلکسی A22 5G، دستگاه میان رده‌ای از سامسونگ بود که چند ماه پیش رونمایی شد.

 

سامسونگ گلکسی A22 مدل 5G با Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

به گزارش Droidafrica، امروز نیز گوشی گلکسی A22s 5G نیز معرفی شده است. در اسم، این گوشی یک نسخه پیشرفته‌تر نسبت به Galaxy Aee 5G محسوب می‌شود. اما در واقع، گلکسی A22s یک گوشی جدید نیست. این دستگاه، دقیقاً همان گلکسی A22 5G است که پیش از این معرفی شده بود. بنابراین، شاهد ارائه محصول جدید و متمایزی نسبت به قبل نیستیم.

اما برای یادآوری، مروری بر مشخصات این گوشی داریم که در واقع پیش از این هم رونمایی شده بود. گلکسی A22s 5G، مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. این نمایشگر در بالا از یک ناچ قطره‌ای Infinity-V بهره می‌برد. همچنین درگاه Type-C و حسگر تشخیص اثرانگشت به صورت همزمان در این گوشی موجود هستند. حسگر تشخیص اثرانگشت به دلیل نوع پنل، بر روی فریم واقع شده است. تراشه‌ای که در این گوشی استفاده شده است، مدیاتک Dimensity 700 است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

این گوشی به لطف درگاه کارت حافظه داخلی، از حداکثر ١ ترابایت کارت SD پشتیبانی می‌کند. همچنین ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه حداکثر ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی حضور دارند. سیستم عامل سامسونگ گلکسی A22s، اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 است. این گوشی، از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی گلکسی A22s، سه گانه است و از سنسورهای ٢+۵+۴٨ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. همچنین دوربین سلفی آن وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد.

بدنه پشتی این گوشی، تماماً پلاستیکی است. ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر آن نیز توان ١۵ واتی داشته و درون جعبه تعبیه شده است. بر اساس گفته‌ها، برچسب قیمتی این گوشی حدود ٢۵۵ دلار خواهد بود. با توجه به این که سامسونگ این گوشی را وارد بازار جهانی نکرده است، ممکن است حتی شاهد تغییراتی در گلکسی A22s بازار جهانی در صورت وجود باشیم.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا استراتژی عوض کردن نام را می‌پسندید؟ قیمت این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

من A22 5G دارم و تازه ایران اومد از علائدین خریدم و خیلی راضی ام فقط ای کاش صفحه ش LED میبود. بنظرم برای کسی که نمیخواد چند سالی گوشی عوض کنه و فناوریش هم بروز باشه گزینه ایده عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️