حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس درحال کار بر روی رقیب سرفیس پرو مایکروسافت با قابلیت اتصال گرافیک اکسترنال است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس، شایعات

طبق تازه‌ترین گزارشات منتشر شده، ایسوس ممکن است به‌زودی جانشین ROG Flow X13 خود را عرضه کند؛ دستگاه نام‌ برده‌ شده، یک لپ‌تاپ هیبریدی است که با اتصال یک کارت گرافیک اکسترنال مجزا، می‌تواند به‌عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ حرفه‌ای نیز عمل می‌کند. افشاگر مشهور، ایوان بلس، اخیرا عکسی از ROG Flow Z13 ایسوس را در حساب توییتر خود منتشر کرده که در نگاه اول، به‌نظر می‌رسد مشابه با مایکروسافت سرفیس پرو 8 جدید باشد.

ارائه رقیب سرفیس پرو مایکروسافت با قابلیت اتصال گرافیک اکسترنال توسط ایسوس

اگر ROG Flow Z13 فاش شده چیزی شبیه به مدل X13 باشد، ما از قبل می‌دانیم که چگونه ممکن است کار کند. X13، یک لپ‌تاپ هیبریدی است که می‌تواند به کارت گرافیک اکسترنال ایسوس (eGPU) به نام XG Mobile با یک گرافیک RTX3080 مجزا متصل شود که عملکرد این دستگاه سبک‌وزن را به‌صورت قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

eGPU همچنین به‌عنوان یک داک USB با تعدادی پورت عمل کرده و لپ‌تاپ 13 اینچی ایسوس را به یک دستگاه بازی کامل تبدیل می‌کند. به‌نظر می‌رسد ROG Flow Z13 لو رفته را نیز، می‌توان به همان روش به یک eGPU متصل کرد، بنابراین مایکروسافت احتمالاً باید نگران پدید آمدن رقیب قدرتمندی برای سرفیس پرو خود باشد.

ایسوس ROG Flow Z13 به‌عنوان رقیب سرفیس پرو

ایسوس ROG Flow Z13 به‌عنوان رقیب سرفیس پرو

ROG Flow X13 به‌تازگی و در سال جاری عرضه شد؛ بنابراین جالب است که ببینیم ایسوس چه پیشرفت‌هایی را برای Z13 درنظر گرفته است. تصویر لو رفته این دستگاه، بخشی از مجموعه‌ای از اطلاعات بود که شامل تصاویری از ROG Zephyrus Duo 16 و هدفون‌های بی‌سیم ROG نیز می‌شود. هیچ اطلاعات اضافی در مورد هیچ یک از این گجت‌های جدید وجود ندارد و مشخص نیست که این تصاویر از کجا تهیه شده‌اند. با این حال، ایسوس به‌احتمال فراوان درحال آماده‌سازی خود برای شرکت در نمایشگاه CES 2022 در دی‌ماه است؛ بنابراین انتظار می‌رود محصولات فوق، همگی در این رویداد رونمایی شوند.

دیدگاه شما چیست؟ آیا از عملکرد اولترابوک جدید ایسوس به‌عنوان دستگاه جمع‌وجوری مانند سرفیس پرو مایکروسافت با قابلیت اتصال کارت گرافیک اکسترنال مجزا به آن هیجان دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

عملا‌ میرینه به مایکروسافت

BeFair

آره مایکروسافت که خیلی قوی نیست توی سخت افزار ولی محصولاتش خیلی خاصه

BeFair

ایسوس خوبه روی کاغذ ولی من تجربه خوبی از لپتاپهاش نداشتم و کمتر کسی رو شنیدم که خیلی راضی باشه مثل محصولات دل

Auroro

خب مشخصه الان هیشکی از نوت ۱ سامسونگ راضی نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی