حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس پرو 8 احتمالا اواخر ژانویه رونمایی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

چندین ماه است که شایعات و خبرهای زیادی پیرامون سرفیس جدید مایکروسافت منتشر می شود. دستگاهی که به نظر می رسد ارزش صبر کردن را داشته باشد و مایکروسافت ویژگی های زیادی را برای مدل جدید خانواده سرفیس در نظر گرفته باشد. طبق آخرین خبرها باید منتظر معرفی این مدل تا اواخر ژانویه باشیم. با ترنجی همراه باشید تا بیشتر با جذاب دوست داشتنی مایکروسافت آشنا شویم.

در ماه نوامبر، عکسی که به نظر می رسید ممکن است توسط یک عکاس FCC گرفته شده باشد از سرفیس پرو 8 به بیرون درز پیدا کرد.

سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8

مشخصات سرفیس پرو 8 :

طبق اخبار منتشر شده سرفیس پرو 8 مدتی قبل تاییدیه FCC را اخذ کرده است. FCC مخفف ‘Federal Communications Commission’ به معنی “کمیسیون ارتباطات فدرال” است و این گواهینامه به این معنی است که این محصول برای تداخل الکترومغناطیسی در حد مجاز است و برای عرضه عمومی در ایالات متحده مناسب است.

گواهینامه FCC همچنین نشان داده است که این دستگاه از اتصال داخلی LTE (Long Term Evolution) ، بلوتوث 5 و ارائه دهنده Wi-Fi 6 از آداپتور Wi-Fi 6 AX201 اینتل استفاده می کند.

 

سرفیس پرو 8 در نسخه های 4G LTE و معمولی :

سرفیس پرو 8 با اتصال 4G LTE  ارائه می شود. البته مدل های غیر از 4G LTE نیز عرضه خواهد شد. مدل های LTE دار فقط با مدل هایی که دارای پردازنده های Core i5 و Core i7 هستند، در دسترس خواهند بود. یک مدل ابتدایی سرفیس پرو 8 نیز به پردازنده Core i3 مجهز خواهد شد.

سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8

نسخه های سرفیس پرو 8 :

در مدل Core i3 خبری از 4G LTE نیست. این مدل به همراه 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت ارایه خواهد شد.

مدل Core i5 در دو نسخه با 4G LTE و بدون این قابلیت عرضه خواهند شد. همچنین این مدل دارای 8 / 16 گیگابایت رم خواهد بود و به حافظه های 128 و 256 گیگابایت مجهز خواهند شد.

در مدل Core i7 نیز شاهد دو نسخه با و بدون 4G LTE خواهیم بود. برای این مدل هم نسخه های 256 و 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی در دسترس خواهد بود و میزان رم در نظر گرفته شده نیز 16 و 32 گیگابایت خواهد بود.

تمامی نسخه های سرفیس پرو 8 دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی به مانند سرفیس پرو 7 خواهند بود و از نظر سایز صفحه مایکروسافت تغییری ایجاد نکرده است.

 

تا به امروز اطلاعات بیشتری درباره محصول جدید ردموندی ها منتشر نشده است و احتمالا باید شاهد انتشار مشخصات بیشتری از تبلت-لپ تاپ مایکروسافت در روزهای آینده باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مدل Core i7 حتما خیلی خیلی گران خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی