حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گیمینگ ایسوس ROG Flow Z13 با اینتل Core-i9 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسوس، تبلت

ایسوس طی سال جاری، خیلی در بخش ارائه تبلت‌های جدیدش فعال نبوده است و شاید تنها تبلت‌های ویندوزی‌اش را بیشتر ارائه کرده باشد. این کمپانی تایوانی، تبلت جدیدی را رونمایی کرده است. جدیدترین تبلت گیمینگ ایسوس، ROG Flow Z13 می‌باشد. این تبلت گیمینگ، به Intel Core-i9 مجهز شده است. در ادامه، با ما همراه باشید!

مشخصات فنی و قیمت تبلت گیمینگ ایسوس ROG Flow Z13

ایسوس قبلاً تبلت اقتصادی Adolpad 10 Pro را ارائه کرده بود.

 

تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro رونمایی شد

 

به گفته Gizmochina، تبلت‌های پریمیوم زیادی در بازار موجود نیستند. بسیاری از تبلت‌های قابل خریداری در بازار، قدرت زیادی ندارند و برای گیمینگ، مناسب نیستند. حال برای پر کردن این شکاف، ایسوس از جدیدترین تبلت گیمینگ خود با نام Asus ROG Flow Z13 پرده برداشته است! اما این تبلت، چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه دارد؟

ایسوس ROG Flow Z13، محصول جدیدی از این کمپانی تایوانی است که در مراسم CES 2022 پا به عرصه وجود گذاشته است. این تبلت گیمینگ، دارای مشخصاتی جذاب و رده بالا است که آن را در تراز یک لپ تاپ گیمینگ قرار می‌دهد. بهتر است که بگوییم این یک لپ تاپ بسیار نازک با فرم تبلت است‌!

تبلت گیمینگ ایسوس ROG Flow Z13 مجهز به نمایشگر ١٣.۴ اینچی با رفرش ریت ۶٠ هرتزی و وضوح 4K است. البته اگر به دنبال فعال سازی گزینه رفرش ریت ١٢٠ هرتزی هستید، می‌بایست وضوح نمایشگر را روی Full HD تنظیم کنید. نسبت تصویر نمایشگر این تبلت، ١۶:١٠ است. محتوای Dolby Vision در این نمایشگر قابل نمایش است. قلم استايلس MPP 2.0 نیز توسط این محصول پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، نمایشگر این تبلت به واسطه وجود محافظ گوریلا گلس تحت حفاظت قرار گرفته است.

در بطن این تبلت، از پردازنده اینتل Core-i9 12900H با توان ۴۵ واتی و پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti با توان ۴٠ واتی استفاده شده است. همچنین حافظه رم آن از نوع DDR5 و حافظه داخلی آن هم از نوع PCIe Gen 4.0 است. این تبلت، مجهز به درگاه Thunderbolt 4 با درگاه DisplayPort 1.4 می‌باشد.

همچنین ایسوس ROG Flow Z13 از شارژر ١٠٠ واتی Power Delivery بهره می‌برد. درگاه Type-C 3.2 نیز در این تبلت گیمینگ حضور دارد که می‌توان از طریق آن به دستگاه دیگری متصل شد یا تبلت را به شارژر متصل کرد. علاوه بر این‌ها، این دستگاه دارای درگاه eGPU است.

درگاه‌های Type-A Gen 2، جایگاه کارت حافظه جانبی کلاس UHS-II، یک درگاه HDMI 2.0 و جک ٣.۵ میلی متری هدفون، از دیگر مشخصات بخش اتصالات ROG Flow Z13 است. این تبلت، از ویندوز ١١ بهره می‌برد. ایسوس اعلام کرده است که این تبلت، تا اوایل تابستان سال ١۴٠١ شمسی روانه بازار می‌شود. متأسفانه فعلاً خبری از جزئیات قیمت گذاری این تبلت گیمینگ نیست.

نظر شما در مورد مشخصات و ویژگی‌های این تبلت گیمینگ جدید از  ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در بطن این گوشی، از پردازنده اینتل Core-i9 12900H با توان ۴۵ واتی….
تبلت…؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️