حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با S Pen داخلی را ببینید + طراحی ۲ عضو دیگر

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

خانواده Galaxy S22 شاهد تغییر طراحی و رویکرد متفاوت جالبی خواهد بود. در حقیقت به نظر می رسد که سال ۲۰۲۲ واقعا سال ادغام گلکسی Note با گلکسی S است. این شایعه ای است که از سال ۲۰۱۸ سینه به سینه می چرخد اما با انتشار فایل طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با S Pen داخلی می توان گفت که سال ۲۰۲۲ احتمالا همان سالی است که شاهد ادغام این ۲ خانواده خواهیم بود. همچنین در کنار انتشار فایل دقیق طراحی Galaxy S22 Ultra شاهد ارایه فایل طراحی ۲ عضو دیگر هم هستیم. جالب که اینجا عضو میانی را با نام گلکسی اس ۲۲ پرو نام گذاری کرده اند.

طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا

خب بیاید نگاهی مختصر داشته باشیم به پرچمدارهای اندرویدی سامسونگ که هر سال معرفی می شوند. ابتدا شاهد خانواده گلکسی S هستیم که چند سالی هست ۳ عضو دارد. سال گذشته شاهد معرفی خانواده گلکسی Note با ۲ عضو بودیم. در همین حین ۱ پرچمدار تاشو (و در مجموع ۲ گوشی تاشو به عنوان دستگاه هایی در رده قیمتی پرچمدار) هم ارایه می شود. این یعنی سامسونگ در حال حاضر سالی تقریبا ۶ پرچمدار اصلی تولید می کند.

با بزرگ شدن اندازه نمایشگر و حتی پشتیبانی گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen واقعا دیگر نمی توان گفت که سری Note توجیه خرید بالایی داشته باشد. به نظر می رسد که سال ۲۰۲۲ به این صورت خواهد بود که دوباره پرچمدار رده بالای گوشی های غیرتاشو سامسونگ در حقیقت یک Note خواهد بود اما با نام Galaxy S22 Ultra ارایه می شود.

فایل طراحی با جزئیات بالا منتسب به گلکسی اس ۲۲ اولترا

فایل طراحی با جزئیات بالا منتسب به گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا هم مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم پشتیبانی می کند اما خبر خوب اینکه گویا امسال شاهد قرارگیری قلم درون بدنه دستگاه خواهیم بود، دقیقا مانند سری گلکسی Note.

طراحی رده بالای مورد انتظار از سامسونگ هم در این دستگاه دیده می شود. نمایشگر دولبه خمیده و گوشه های تیز سری Note همان چیزی است که از یک پرچمدار اعلا سامسونگی در ذهن خیلی از کاربران نقش بسته است.

طراحی قاب دوربین Galaxy S22 Ultra هم طبق این فایل کاملا متفاوت با ۲ عضو دیگر است. طراحی جدید دوربین فقط به پرچمدار اعلا خواهد رسید و ۲ عضو دیگر باید طراحی مشابه با گلکسی اس ۲۱ را داشته باشند.

خب، حالا که عضو ارشد خانواده گلکسی S با نام همین خانواده اما اصالت سری Note اندیشیده شده است باید ۲ عضو دیگر خانواده Galaxy S22 را چطور متصور شویم؟

گلکسی اس ۲۲ پرو

گلکسی اس ۲۲ پرو و گلکسی اس ۲۲

گلکسی اس ۲۲ پرو و گلکسی اس ۲۲

آنطور که در این فایل های منتسب به Galaxy S22 Pro و Galaxy S22 می بینیم، سامسونگ به وضوح از تغییرات طراحی خانواده گلکسی اس ۲۱ پیروی می کند. جایی که طراحی با نمایشگر تخت را شاهد بودیم. اینجا حتی گوشه های نمایشگر به شکل قابل توجهی گرد است و بیشتر به سری S متمایل می شود.

همچنین دیروز برای شما نوشتیم که نسبت نمایشگر گلکسی S22 مشابه آیفون ۱۳ خواهد بود. این همان دلیلی است که اگر به رندرهای طراحی بالا نگاه می کنید، کم دستگاه های چاق تری (با عرض بیشتری) را می بینید.

اینکه راهبرد سامسونگ برای Galaxy S22 Pro دقیقا چه باشد هنوز مشخص نیست اما از نظر مشخصاتی می تواند نمونه رده بالای Galaxy S22 باشد که نمایشگر بزرگتری هم دارد.

نظر شما چیست؟ خانواده Galaxy S22 با این راهبرد می توانند دستگاه های جذابی باشند؟ این ادغام گلکسی اس با گلکسی نوت برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

محفظه ی قلم با همون مکانیزم شارژ سرخود و همراه گوشی ، لازم و ملزوم خرج نتراشیدن اضافه و احترام به مشتریه . برگه آس خط و نشون کشیدن برای رقبا…
اس 22 اولترای تا دندان مسلح = اس 21 اولترای رفرش شده + میراث سری نوت🖊️ + اگزینوس AMD🔥

Auroro

چه شود

این S22 اولترا چه شود🔥🔥
کاش از یه طرف دیگه S22 Pro نمایشگرش خمیده باشه تا بتونه میراث S21 Ultra رو به دوش بکشه یعنی نمایشگر خمیده.
سال ۲۰۲۲ سامسونگ میاد میترکونه

Faez

سامسونگ نوت نساخت رفت سراغ اس با بردن روح نوت به اس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)