حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سری گلکسی S22 برای افزایش کیفیت دوربین توسط سامسونگ عرضه شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

دو سال از عرضه سری Galaxy S22 می‌گذرد و سامسونگ همچنان در تلاش برای بهبود عملکرد این خانواده محصول است. این خوب است که آپدیت‌های عرضه شده واقعا عملکرد دستگاه را به سطح بالاتری ببرند و فقط مربوط به موارد غیرملموس نشوند. در همین راستا به تازگی آپدیت سری گلکسی S22 برای افزایش کیفیت دوربین توسط سامسونگ عرضه شده است.

آپدیت سری گلکسی S22 برای افزایش کیفیت دوربین

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای سری گلکسی S22 ارائه کرده است. این به‌روزرسانی که در حال حاضر برای کاربران اروپا دسترس قرار دارد، پیشرفت‌های نامشخصی در بخش دوربین به ارمغان می‌آورد. شایان ذکر است که این خانواده پرچمدار 2022 سامسونگ قبلاً آپدیت پچ امنیتی ژانویه را در بازار جهانی دریافت کرده است. در نتیجه این آپدیت به پچ امنیتی مذکور ارتباطی ندارد و پس از آن ارائه خواهد شد.

آخرین به‌روزرسانی سامسونگ با بیلد S90*BXXU7DXA6 برای سه محصول زیر عرضه شده است:

۱- گلکسی اس ۲۲

۲- گلکسی اس ۲۲ پلاس

۳- گلکسی اس ۲۲ اولترا

کاربران بازار اروپا این آپدیت را به صورت OTA و با حجم در حدود 250 مگابایت دریافت می‌کنند. پس از این به‌روزرسانی، گوشی شما روی همان وصله امنیتی ژانویه 2024 و رابط کاربری One UI 6.0 خواهد بود.

لیست تغییرات رسمی بیان می کند که سری Galaxy S22 با این به‌روزرسانی بهبودهایی در عملکرد دوربین دریافت می کند. سامسونگ وارد جزئیات نمی‌شود، بنابراین مشخص نیست که چه چیزی بهبود یافته است.

این به‌روزرسانی همچنین حاوی برخی رفع اشکال و بهبود پایداری سیستم برای سه گانه Galaxy S22 است.

آپدیت One UI 6.1

آپدیت One UI 6.1

آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S22 سامسونگ در راه است

رابط کاربری One UI 6.1 جدیدترین پوسته اختصاصی اندروید سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی است. این نسخه که بر اساس اندروید 14 و همراه با سری گلکسی اس 24 عرضه شد، ویژگی‌های جدید دوربین و ابزارهای هوش مصنوعی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

سامسونگ قبلا اعلام کرده که اکثر ویژگی‌های جدید معرفی شده با سری گلکسی S24 به مدل‌های قدیمی‌تر هم اضافه خاهد شد. با این حال در دسترس بودن ویژگی‌ها ممکن است بسته به قابلیت‌های سخت افزاری متفاوت باشد.

با توجه به اطلاعات لو رفته، آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی اس ۲۲ در دست توسعه است و باید در آینده نه چندان دور عرضه شود.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)