حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه طراحی گلکسی S24 Ultra با S22 Ultra سامسونگ از نمای جلو

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی هست که درباره بزرگترین تغییر طراحی Galaxy S24 Ultra یعنی نمای جلویی آن صحبت‌هایی می‌شود. به نظر می‌رسد که این بخش نهایی شده و در نهایت این شما هستید که آن را می‌پسندید یا خیر. بیاید با هم نگاهی به مقایسه طراحی گلکسی S24 Ultra با S22 Ultra سامسونگ از نمای جلو داشته باشیم.

مقایسه طراحی گلکسی S24 Ultra با S22 Ultra

تصویر بالا در حساب شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) یکی از منابع نزدیک به شایعات سامسونگ منتشر شده است. ICE UNIVERSE می‌گوید این تقابل S22 Ultra با S24 Ultra است. مدل جدید سمت چپ و مدل قدیمی سمت راست تصویر قرار دارد.

همانطور که پیداست، حاشیه پایین گلکسی اس ۲۴ اولترا به شکل قابل‌توجهی کمتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود. البته نباید از یاد ببرید که فریم فلزی این دستگاه در تصویر بالا روشن است ولی برای مدل قدیمی فریم فلزی تیره حضور دارد. در نتیجه این خود می‌تواند در قضاوت درباره حاشیه نمایشگر تاثیر بصری بگذارد.

حاشیه پایین با حاشیه بالا هم‌اندازه به نظر می‌رسد و آنطور که گفته شده با حاشیه‌های چپ و راست نیز برابر خواهند بود. اندازه حاشیه مشکی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا برابر ۱.۵۲ میلی‌متری عنوان می شود.

با این حال فریم فلزی آن ضخامت ۱.۸۵ میلی‌متری دارد که در مجموع به حاشیه حدود ۳.۴ میلی‌متری می‌رسد. اگر سامسونگ فریم‌فلزی را مقداری باریک‌تر کند به مانند گوشی سمت چپ تصویر زیر، ظاهر کلی دستگاه بهتر می‌شود.

تصویر سمت چپ گلکسی اس ۲۴ اولترا با ابعاد نزدیک به واقعیت - سمت چپ، در صورتی که فریم فلزی کمی باریک‌تر بود

تصویر سمت چپ گلکسی اس ۲۴ اولترا با ابعاد نزدیک به واقعیت – سمت چپ، در صورتی که فریم فلزی کمی باریک‌تر بود

به هر حال این جدیدترین اطلاعات درباره گلکسی اس ۲۴ اولترا است. آنطور که قبلا شنیدیم، نمایشگر این دستگاه کاملا تخت خواهد بود و شیشه محافظ آن در لبه‌ها خمیدگی جزئی دارد، طراحی که قبلا آن را به عنوان 2.5D می‌شناختیم.

نظر شما چیست؟ طراحی نمای جلوی گلکسی اس ۲۲ اولترا زیباتر است یا اس ۲۴ اولترا؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)