حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسبت تصویر نمایشگر Galaxy S22 سامسونگ مانند iPhone 13 اپل خواهد شد؟

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده Galaxy S22 سامسونگ شاید جایی اوایل زمستان ۱۴۰۰ معرفی شوند. این دستگاه ها باید پیشرفت های خوبی ارایه کنند تا در مقابل آیفون ۱۳ بتوانند موفق باشند. سامسونگ تغییراتی را برای این خانواده در نظر گرفته است. در جدیدترین شایعات می شنویم که احتمالا نسبت تصویر نمایشگر Galaxy S22 سامسونگ مانند iPhone 13 اپل خواهد شد. اما این یعنی چه و اصلا مهم است یا نه؟

نسبت تصویر نمایشگر Galaxy S22

با کم حاشیه شدن نمایشگر موبایل ها دیگر نمی توانستیم نسبت تصویر ۱۶:۹ را داشته باشیم چرا که با بزرگ شدن اندازه نمایشگر، عرض آن هم خیلی زیاد می شد. به همین دلیل به مرور با عریض تر شدن نمایشگر شاهد نسبت تصویر ۱۸:۹ تا ۲۱:۹ در موبایل ها هستیم. اپل از ابتدا و با عرضه iPhone X به نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ روی آورد. این انتخاب را می توان متوجه حضور ناچ عریض هم دانست. تولیدکنندگان اندرویدی عموما نسبت تصویر ۲۰:۹ را مناسب می دیدند. سامسونگ هم همین نسبت تصویر را استفاده می کرد اما به نظر می رسد که نسبت تصویر نمایشگر Galaxy S22 سامسونگ مانند iPhone 13 اپل خواهد شد. البته این هنوز قطعی نیست.

شایعات درباره نمایشگر Galaxy S22

شایعات درباره نمایشگر Galaxy S22

امروز در توییتی از Ice Universe می بینیم که تصویری از گلس منتسب به گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس منتشر شده است. او می گوید که این خانواده نسبت به خانواده Galaxy S21 کمی چاق تر است. منظور اما چیست؟

در توییت بعدی از او می پرسند که نسبت تصویر این دستگاه احتمالا چطور است. او عدد ۱۹.۵:۹ را عنوان می کند. از آنجا که نسبت تصویر خانواده گلکسی اس ۲۱ برابر ۲۰:۹ است، این نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ کمی عرض بیشتری دارد و اصطلاحا چاق تر توصیف شده است. این دقیقا نسبت تصویر آیفون های برپلتفرم iPhone X است.

هنوز مشخص نیست که این تغییر نسبت نمایشگر صرفا به دلیل ارگونومی یا مسائل طراحی است یا در نمایشگر قرار است تغییری رخ بدهد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه دلیلی برای این تغییر احتمالی وجود خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

از گوشی های پرچمدار سامسونگ با نمایشگر کوچک خیلی خوشم میاد ، یه حس کامپکت طور عجیبی به آدم میده .☺️😍

اگه قرار باشه با این نسبت تصویر عرضه بشه و فریم دور هم گوشه گرد داشته باشه به دست گرفتنش خیلی راحت تر و بهتر میشه

m.b

آره منم 19 یا 19.5 رو ترجیح میدم… 20 خیلی بلنده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)