حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سفید OnePlus 9 Pro رسماً توسط این کمپانی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، وان‌پلاس

وان پلاس روی پرچمداران خود مانور زیادی می‌دهد. این مانور، در بخش‌های مختلفی اعم از طراحی انجام می‌گیرد. ما پیش از این رنگ بندی جذابی را در گوشی OnePlus 9 Pro شاهد بودیم. اما این بار، رنگ سفید OnePlus 9 Pro به صورت رسمی معرفی شده است. در ادامه، نگاهی به رنگ سفید این گوشی و جزئیات آن داریم.

رنگ سفید OnePlus 9 Pro به صورت رسمی معرفی شد

وان پلاس اوایل سال ٢٠٢١ میلادی گوشی‌های پرچمدار خود را به عموم معرفی کرد. شاخص‌ترین گوشی این سری، OnePlus 9 Pro بود. این گوشی، از مشخصات جذاب و قابل توجهی بهره مند شده بود.

 

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با همکاری Hasselblad رسما معرفی شدند

 

اکنون به گزارش Gizmochina، وان پلاس از رنگ سفید OnePlus 9 Pro رونمایی کرده است. این کمپانی اوایل سال جاری سه گوشی وان پلاس ٩، وان پلاس 9R و وان پلاس ٩ پرو را معرفی کرد. در آن زمان، گوشی OnePlus 9 Pro دارای سه رنگ سبز، مشکی و نقره‌ای بود. اما این تمام ماجرا نیست. چرا که رنگ جدید وان پلاس ٩ پرو به تازگی رونمایی شده است. ما پیش از این در مورد رونمایی احتمالی این رنگ از OnePlus 9 Pro صحبت کرده بودیم. تا این که امروز وان پلاس به صورت رسمی از آن پرده برداشت. در حال حاضر، وان پلاس یک ويدئو از رنگ سفید OnePlus 9 Pro منتشر کرده است. این ویدئو، ما را با این نسخه از پرچمدار وان پلاس آشنا می‌کند. بر اساس اظهارات وان پلاس، این تنها دستگاه از وان پلاس ٩ پرو به رنگ سفید است!

همچنین وان پلاس در مورد جزئیات این رنگ صحبت کرده است. این کمپانی می‌گوید که این رنگ از شیشه AGA با فناوری دو لایه و بافت منعکس شونده پراکنده استفاده کرده است. به همین ترتیب، رنگ قاب پشتی شیشه‌ای رنگ سفید OnePlus 9 Pro مات می‌باشد. برای همین، دیگر این قاب جاذب لکه اثرانگشت و چربی نیست. این شرکت همچنین در مورد عملکرد دوربین و دیگر موارد گوشی پرچمدار خود ادعاهایی کرده است. به طوری که وان پلاس می‌گوید دوربین OnePlus 9 Pro در سطح دوربین‌های DSLR است!

وان پلاس اعلام کرده است رنگ سفید OnePlus 9 Pro به صورت انبوه تولید و فروخته نمی‌شود. سؤالی که پیش می‌آید، این است که وقتی فروشی انجام نمی‌گیرد، وان پلاس برای چه از این رنگ پرچمدار خود رونمایی کرده است؟ مگر این رنگ چه ویژگی متمایزی با دیگر پرچمداران بازار دارد؟ خب، ما هم نمی‌دانیم که دلیل رونمایی از این گوشی چه بوده است!

برای مرور، وان پلاس پرچمدار خود را با نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع Fluid AMOLED رونمایی کرده بود. این نمایشگر، دارای فناوری LTPO، وضوح +QHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. در بطن وان پلاس ۹ پرو، از تراشه پرچمدار Snapdragon 888 استفاده شده است. پردازنده گرافیکی این تراشه، Adrenk 660 است. در بخش دوربین، این گوشی دارای دوربین اصلی چهارگانه ٢+٨+۵٠+۴٨ مگاپیکسلی است. کمپانی Hasselblad مسئول کالیبره رنگی و تنظیم نرم افزار این دوربین بوده است. سنسورهای ۴٨ مگاپیکسلی و ۵٠ مگاپیکسلی این گوشی، به ترتیب سنسورهای IMX789 و IMX766 سونی هستند.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

این گوشی، در کل ویژگی‌های جذابی دارند. مشخصاتی مانند اسپیکر استریو، درگاه Type-C و حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر در این گوشی وجود دارند. رابط کاربری OxygenOS 11 بر پایه اندروید ١١ در آن ارائه می‌شود. در نهایت، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی با شارژر سیمی ۶۵ واتی و بی سیم ۵٠ واتی برای OnePlus 9 Pro در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد رنگ سفید OnePlus 9 Pro چیست؟ فکر می‌کنید که رونمایی از رنگ سفید این گوشی نیازی به این همه حواشی داشته باشد؟ به نظرتان چرا وان پلاس تنها یک دستگاه از این رنگ را تولید کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️