حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راه اندازی عمومی شبکه 5G در تهران از فردا و در پارک آب و آتش

توسعه شبکه 5G در ایران در مراحل بدی قرار ندارد و مانند معدود کشورهای پیشرویی که به فکر ارایه این فناوری برای شهروندانشان هستند، اینجا هم تلاش هایی در حال انجام است. شبکه 5G در کشورهای معدودی به صورت محدود ارایه می شود. با اعلام رسمی وزیر ارتباطات فردا شاهد راه اندازی عمومی شبکه 5G در پارک آب و آتش تهران خواهیم بود. به این ترتیب ایران هم جز معدود کشورهای دارای 5G فعال عمومی خواهد بود.

راه اندازی عمومی شبکه 5G در تهران

وزیر ارتباطات در توییتر (که برای مردم ایران فیلتر است) گفت:

از فردا، استفاده‌ی عمومی از 5G ایرانسل در پارک آب و آتش تهران میسر خواهد بود و ان‌شاالله آن‌را افتتاح خواهم کرد. پس از آزمونهای موفق در مراکز دانشگاهی، نسل پنجم تلفن همراه به صورت عمومی هم در دسترس همه خواهد بود. مشهد، کیش و شیراز اهداف بعدی در اسفند

شبکه 5G در تهران

شبکه 5G در تهران

هنوز درباره مشخصات فنی شبکه 5G که قرار است در پارک آب و آتش اطلاعی نداریم اما فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

همینطور مشخص نیست که با چه شرکتی برای پیاده سازی آن همکاری شده است و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

برج میلاد به اینترنت 5G مجهز می شود

پیش از این در تصویری که مدیر عامل ایرانسل در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، شاهد ثبت سرعت دانلود ۲۵۴۸ مگابیت برثانیه یا تقریبا ۲.۵ گیگابیت برثانیه بودیم. روی نشانگر شبکه گوشی علامت 5G را می بینیم اما قدرت سیگنال تقریبا صفر دیده می شود. این تصویر شاید در نقطه دیگری ثبت شده باشد که پوشش شبکه ضعیف تر بوده است.

سرعت 5G ایرانسل

سرعت 5G ایرانسل

سرعت 5G ایرانسل از ۲.۵ گیگابیت برثانیه عبور کرد

شما تهران زندگی می کنید؟ اگر گوشی 5G دارید و فردا برای تست رفتید، حتما به ما درباره تجربه کاربری خود اطلاع دهید. تلگرام @toranjiadmin برای دریافت اطلاعات شما آماده است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هیچی برای 5Gباید بریم پارک شوخی میکنید

Milad7

خدایی یه فکری به حال پوشش اینترنت روستاهای دور افتاده بکنید بندگان خدا بچه های دانش آموز دارن.چطوری در کلاس های آنلاین شرکت کنن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)