حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال Bridgerton پرمخاطب ترین سریال نت فلیکس در تمام دوران شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | حتما بخوانید، سریال

سریال بریجرتون یا Bridgerton یکی از جدیدترین عناوین ارایه شده توسط نت فلیکس است. امروز در توییتی به صورت رسمی عنوان شد که سریال Bridgerton پرمخاطب ترین سریال نت فلیکس در تمام دوران شده است. سریال بریجرتون سریالی رمانتیک عاشقانه تاریخی که تا کنون ۱ فصل ۸ قسمته از آن منتشر شده است.

سریال Bridgerton

نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال Bridgerton (عنوان درام عاشقانه لندنی در دوران ریجنسی به تهیه کنندگی Shondaland) اکنون بزرگترین سریال اصلی Netflix است. بیش از ۸۲ میلیون خانوار (بخوانید حساب کاربری) در ۲۸ روز اول Bridgerton را تماشا کردند.

سریال Bridgerton

سریال Bridgerton

سریال بریجرتون در ۸۳ بازار از جمله هند، ایالات متحده و انگلستان در لیست “۱۰ عنوان برتر” روزانه در Netflix قرار گرفته است. به جز ژاپن، این سریال در هر بازار Netflix در دسترس است. مانند سریال The Queen’s Gambit ما شاهد موفقیت کتاب هایی که سریال Bridgerton براساس آن ها ساخته شده است هستیم. این کتاب ها برای اولین بار در لیست پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز قرار گرفته است.

رقم ۸۲ میلیونی Bridgerton به آن کمک می کند تا از بزرگترین سریال قبلی نتفلیکس، یعنی The Witcher (که فصل دومش در راه است) پیشی بگیرد. سریال فانتزی Henry Cavill-starrer در چهار هفته اول اکران، در حالی که اولین بار در دسامبر سال 2019 اکران شد، توسط 76 میلیون مشترک Netflix تماشا شد. واقعیت این است که مردم به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 زمان بیشتری را در خانه می گذرانند و Netflix در حال حاضر تعداد مشترکان بیشتری نسبت به زمان انتشار Witcher دارد.

سریال بریجرتون

سریال بریجرتون

این آمار چطور به دست آمده است؟ حقه تبلیغاتی؟!

البته مهمترین نکته ای که باید در آمار تماشای Netflix به آن توجه شود این است که این روش بر اساس یک روش بسیار راحت طراحی شده است. نتفلیکس، تماشای دو دقیقه یک نمایش تلویزیونی یا یک فیلم را به عنوان یک نمایش مشاهده می کند. خب این برخلاف گذشته است که کاربران پس از تماشای 70 درصد از اپیزود یک سریال یا یک فیلم کامل به عناون یک تماشاگر شمرده می شدند.

این بدان معناست که رتبه بندی Netflix ارزش زیادی ندارد.

با این حال برای Netflix سریال Bridgerton به رشته سریال های بازدیدی می پیوندد که این سرویس پخش آنلاین در طول بیماری همه گیر داشته است. سریال Queen’s Gambit که درام شطرنج با بازی Anya Taylor-Joy بود با 62 میلیون خانوار (یا حساب کاربری) که در چهار هفته اول ثبت کرد، به پربیننده ترین مینی-سریال تبدیل شد و تریلر عنوان مرموز فرانسوی به رهبری Omar Sy و Lupine در شرف رسیدن 70 میلیون اکانت است. لوپین در 8 ژانویه اکران شد، بنابراین هنوز 28 روز نگذشته است. بعید نیست تعداد اکانت بیننده آن ممکن است در نهایت بیشتر باشد چرا که این اتفاق با بریجترون افتاد. پیش بینی Netflix عدد 63 میلیون بود اما اکنون 82 میلیون بیننده دارد.

۱۰ مینی سریال برتر پیشنهادی

فصل دوم سریال Bridgerton

سریال Bridgerton قبلا برای فصل 2 تمدید شده است. در کنار این خبر، خالق این سریال یعنی Chris Van Dusen در مورد جذابیت آن گفته بود:

“من فکر می کنم این نمایش یک فرار باور نکردنی را برای مخاطبان فراهم می کند، در زمانی که دقیقاً همان چیزی است که لازم است. Bridgerton این داستان عاشقانه باشکوه، پر جنب و جوش و پرتحرک Regency است. این در مورد داستان عاشقی، عشق و شادی است. من فکر می کنم همه این موارد واقعاً مضامین جهانی هستند که مردم به آنها پاسخ می دهند. “

نظر شما چیست؟ شما سریال بریجرتون را دیده اید؟ به دیگران پیشنهاد می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

سریال تاج رو ترجیح میدم

Milad7

دیگه اصلا حوصله ی سریال نگاه کردن ندارم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)