حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال The Witcher: تاریخ انتشار فصل دوم

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سریال

فصل دوم سریال The Witcher قرار است به زودی از شبکه نتفلیکس پخش شود. بنظر می‌رسد امسال به زودی شاهد بازگشت گرالت (Geralt) خواهیم بود.

سریال The Witcher :

سریال The Witcher با موانع زیادی هنگام تولید روبرو شد. ازجمله شیوع کرونا و مصدومیت پای هنری کویل (Henry Cavill). اما روند تولید فصل دوم این سریال کماکان ادامه دارد. نتفلیکس تصاویری از فصل جدید همراه با صفحه اول فیلم‌نامه اپیزود اول را منتشر کرد.

سریال The Witcher

سریال The Witcher

خلاصه داستان

آنچه که درمورد داستان فصل دوم تاکنون آشکار شده این است:

گرالت (Geralt) پس از اینکه متقاعد می‌شود ینفر (Yennefer) جان خود را در نبرد سودن (Sodden) از دست داده است، شاهزاده سریلا (Cirilla ) را به امن‌ترین محلی که می‌شناسد منتقل می‌کند: زادگاه کودکی‌ش، کایرمورن (Kaer Morhen). درحالیکه پادشاهان قاره، الف‌ها، انسان‌ها و شیاطین تلاش می‌کنند تا این سرزمین را فتح کنند، گرالت باید از این دختر دربرابر چیزی بسیار خطرناک‌تر محافظت کند: قدرت رازآلودی که در درون خود دارد.

از این خلاصه داستان معلوم می‌شود که قرار است تعلیم دیدن سریلا تحت نظر وزمیر (Vesemir ) و البته خود گرالت را شاهد باشیم.

تاریخ انتشار

گرچه فصل دوم سریال The Witcher قرار است امسال پخش شود اما هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نشده است. البته این انتظار زیاد طول نخواهد کشید. گمان می‌رود تاریخ انتشار فصل دوم ماه آگوست باشد. این گمانه زنی از روی گزارشی است که کمپانی Platige Image که برروی جلوه‌های ویژه فصل اول و دوم کار می‌کند داده است. هرچند، هنوز معلوم نیست که شیوع کرونا تا چه مقدار می‌تواند برروی تاریخ انتشار سریال The Witcher اثرگذار باشد.

ازطرف دیگر روند تولید سریال The Witcher یک بار دیگر هم بخاطر مصدوم شدن هنری کویل در دسامبر ۲۰۲۰ متوقف شد. طبق گزارش ددلاین (Deadline)، کویل دچار آسیب جزئی عضلانی در پای خود شد.

انتشار عکس‌های فصل دوم

در اکتبر ۲۰۲۰، نتفلیکس عکس‌هایی اولیه از گرالت، ینفر و سریلا در فصل دوم درحالیکه روند تولید آن در جریان بود منتشر کرد. بوضوح مشخص است که سریلا در این عکس‌های تبلیغاتی سلاحی در دست دارد و مشغول تعلیم دیدن در کایرمورن است.

سریال The Witcher

سریال The Witcher

فیلم‌نامه اپیزود اول

پس از آن نتفلیکس در انتهای سال یک صفحه از فیلم‌نامه اپیزود اول فصل دوم را منتشر کرد. با اینکه چیز زیادی از این یک صفحه دستگیرتان نخواهد شد، اما تا زمانی‌که تریلری از فصل دوم منتشر شود بیشترین اطلاعات را در اختیار خواهد گذاشت.

بازیگران فصل دوم

هنری کویل در نقش گرالت، آنیا کالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینفر و فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری همگی در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند. همچنین کادر کامل بازیگران توسط نتفلیکس اعلام شده است که بازیگران کلیدی این فصل را نیز شامل می‌شود.

سه جادوگر جدید در این فصل به داستان اضافه خواهند شد: لمبرت (Lambert) با بازی پل بولین (Paul Bullion)، کوئن (Coen) با بازی یاسین آتور (Yasen Atour) و اسکل (Eskel) با بازی هنرپیشه سوییسی بازیل ایدنبنز (Basil Eidenbenz).

از قرار معلوم فصل دوم قرار است ما را به کایر مورن ببرد. سرزمینی که جادوگران در آن تعلیم می‌بینند. و ضمناً هواداران بازی و کتاب The Witcher هم‌اکنون با لمبرت و اسکل آشنایی دارند، دو جادوگر که همانند گرالت و وزمیر از مدرسه جادوگری گرگ فارغ التحصیل شده‌اند!

(ترجمه و تلخیص)

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ب شدت منتظر فصل دوم هستم سریال see هم خوبه

Arad.Htc

خیلی سریال خوب و پرطرفداری شده و هست

Milad7

منتظر می مانیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی