حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

حدودا ۳ ماه پیش بود که مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد. این تراشه 5G حتی ارزان تر را ارایه می کرد. حالا اما مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شده و این فناوری جدید را حتی ارزان تر خواهد کرد.

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰

مدیاتک تعداد زیادی چیپست 5G را در سال 2020 معرفی کرده است، از جمله پردازنده مقرون به صرفه Dimensity 720 که در انواع تلفن های 5G ارزان قیمت استفاده می شود. این شرکت در اینجا متوقف نمی شود، زیرا تراشه Dimensity 700 را معرفی کرده است.

دقیقاً مانند پردازنده قبلی، مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ با فرایند ۷ نانومتری ساخته شده و از یک طراحی هشت هسته ای بهره می برد. به طور دقیق تر، شما در حال تماشای دو هسته پردازنده Cortex-A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 هستید.

دایمنسیتی ۷۰۰

دایمنسیتی ۷۰۰

چیپست جدید همچنین دارای پردازنده گرافیکی Arm Mali-G57 MC2 است که عملکرد گرافیکی متوسطی را نشان می دهد. در حقیقت، به نظر می رسد این همان پردازنده گرافیکی و هسته اصلی پردازنده افتصادی Helio G80 باشد.

پشتیبانی از دو سیم کارت 5G

این شرکت همچنین از مودم 5G یکپارچه و همچنین مجموعه فناوری UltraSave خود برای بهبود کارایی استفاده می کند. این مودم از سرعت دانلود 5G تا 2.77Gbps و 2CC صحبت می کند. علاوه بر این Dimensity 700 دارای پشتیبانی از دو سیم کارت 5G نیز هست، به شما امکان می دهد از دو شبکه 5G در یک تلفن استفاده کنید.

مدیاتک همچنین چندین ویژگی دوربین را پشتیبانی می کند، از جمله پشتیبانی دوربین 48 مگاپیکسلی یا 64 مگاپیکسلی با ویژگی های “AI-bokeh ، AI-colour and AI-beauty” و کاهش نویز چند فریم. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از نمایشگر ۹۰ هرتز ، پشتیبانی از FHD + ، پشتیبانی از LPDDR4X (در اینجا بدون LPDDR5) و پشتیبانی از دستیار صوتی متعدد اشاره کرد.

در کل، به طور قطع به نظر می رسد یک  مدل از Dimensity 720 باشد و نه یک طراحی کاملاً جدید. با پشتیبانی دو سیم کارت 5G و سرعت کلاک CPU کمی بیشتر که ظاهرا تنها نسخه اصلی است.

در مورد زمان مشاهده اولین گوشی های با Dimensity 700 هیچ خبری نیست، اما قطعا انتظار قیمت زیر 400 دلار را برای این تلفن ها داریم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید تراشه مناسبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

واقعا دم مدیاتک گرم که واسه هی طیفی از گوشی ها (از پرچمدار گرفته تا پایین رده ) یه چیپ مخصوص درست کرده 💙😗

Taha

آره خدایی .
من خیلی نظرم نسبت بهش عوض شده👍

Arad.Htc

فکر کنم سری ردمی نوت 10 از این پردازنده استفاده کنه!

+الان چند عدد میان بهم منفی میدن😐👋

SHREK

شیائومی معمولا اسنپ استفاده میکنه ولی اینم شاید.

LOOL

سلام . اقا دایمنسیتی 800 بهتره یا کایرین 810 . لطفا بهم بگید . ممنون (:

AŁɪ

دیمن ۸۰۰ و کرین ۸۱۰ تقریبا عملکرد مشابهی دارن توی بازی .

Milad7

برای میان رده ها خیلی خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)