حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۸۹۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی

پس از مدت ها شایغه بالاخره سونی Xperia 5 Mark II رسمی شده است. سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۸۹۹ یورو رسما معرفی شده و ویژگی های خاص آن در کنار قیمت مناسبش می تواند قابل توجه باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۲

سونی اکسپریا 5 II معرفی شده است و دارای ویژگی های چشمگیری است و تجربه بازی پیشرفته ای را ارائه می دهد. این تلفن در مناطقی از جمله ایالات متحده و انگلستان ارایه شده است. این گوشی به پردازنده هشت هسته ای مجهز شده و دارای دوربین عقب سه گانه است و از یک انتخاب حافظه رم و ذخیره سازی برخوردار است. سونی Xperia 5 II در چهار گزینه رنگی در ایالات متحده و سه گزینه در انگلیس ارائه می شود. فروش این گوشی از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

سونی Xperia 5 II یک دستگاه دو سیم کارته (نانو) است در بخش نرم افزار با سیستم عامل اندروید ۱۰ ارایه می شود. این دستگاه از یک نمایشگر 6.1 اینچی FullHD + یا (1،080×2،520 پیکسل) از نوع OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپل ریت ۲۴۰ هرتز بهره می برد. این پنل نسبت ابعاد 21:9 دارد و از HDR با پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. اکسپریا 5 II توسط تراشه Snapdragon 865 و 8 گیگابایت رم مجهز شده است.

برای عکس ها و فیلم ها، تلفن دارای تنظیم دوربین سه گانه عقب است که شامل یک ذوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 ، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله با لنز f/2.4 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و لنز f/2.2 است. در جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 دریافت می کنید که در حاشیه بالایی قرار دارد.

از نظر فضای ذخیره سازی، Sony Xperia 5 II با 128 گیگابایت حافظه UFS همراه است که می تواند از طریق کارت microSDXC (تا 1 ترابایت) توسعه یابد. گزینه های اتصال شامل 5G ، Wi-Fi دو بانده ، GPS / A-GPS ، بلوتوث 5.1 ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، NFC و پورت USB Type-C برای شارژ است.

حسگر اثرانگشت اکسپریا ۵ مارک ۲ روی لبه دستگاه است. این تلفن توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع پشتیبانی می شود و سونی می گوید تنها در مدت 30 دقیقه می توان 50 درصد آن را شارژ کرد. از نظر ابعاد ، ابعاد تلفن 158x68x8 میلی متر و وزن آن 163 گرم است.

از نظر ویژگی ها ، Sony Xperia 5 II با 240Hz Motion Blur Reduction ، DSEE Ultimate برای کیفیت بهتر صدا ، مقاومت در برابر آب IP65 / 68 و پشتیبانی از Dolby Atmos ارائه می شود.

اکسپریا ۵ مارک ۲ برای نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی 899 یورو قیمت دارد. این در بازارهای اروپا با رنگ های سیاه ، آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود در حالی که بازار ایالات متحده گزینه های رنگی سیاه ، آبی ، خاکستری و صورتی را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی از پاییز سال 2020 در بازار اروپا به فروش می رسد و سونی هنوز تاریخ دقیقی را به اشتراک نگذاشته است.

طبق گزارشی از طرف The Verge ، قیمت این گوشی در ایالات متحده 949 دلار است و از 4 دسامبر به فروش می رسد. نظر شما درباره پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

خوشمان امد اما پولمان نیامد 😑

Peiman

این بهترین و خوشگل ترین گوشی ک سونی بعد از Xperia z3 معرفی کرده ،
فقط قرار بود سونی اعلام کنه که از پرچمداراش 3 سال پشتیبانی میشه 🤔🤔

The MTest MT

عالی

lovenokia

برندی خاص برای افراد خاص پسند 🙂

Mahdi

عاشقتم سونی

MohammadFarhaadi

دیگه آخرای این نسله زحمت کشید سون!و قیمت هم بالاست.

Auroro

لبه هاش مثل ابرو ممدقاجار حاشیه داره😐

الانم همه منفی میدن

meiyou

والا با این قیمت پوکو و شیادومی گوشی میزنن ده برابر بهتر

Mahdi

اینو به کل گوشی های شیائومی ترجیح میدم ، همه موارد مد نظر منو داره مهمتر اینکه ۶.۱ اینچه

AŁɪ

منم همینطور . این لعنتی جذاب فقدانش توی خاورمیانه حس میشه😩

bh974

خیلی قشنگه مخصوصا که ناچ نداره فقط سلفیش بنظرم ضعیفه

Milad7

سونی برای مشکل پسندان عالیه 🙂 یه گوشی خاص مختص افراد خاص 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)