حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه آنلاین اپل پیش از مراسم امروز بسته شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

این یک رسم همیشگی اپلی است. فروشگاه آنلاین آن ها چند ساعت پیش از مراسم رونمایی جدیدشان بسته می شود. می دانیم که امروز ۲۵ شهریور ۹۹ است و منتظر رویداد آنلاین اپل هستیم. به همین دلیل فروشگاه آنلاین اپل پیش از مراسم امروز بسته شده است و به نوعی مناسک اپل (!) به جای آورده می شود!

فروشگاه آنلاین اپل

کمتر از 10 دقیقه از انتشار توییت “صبح بخیر!” تیم کوک و کمتر از شش ساعت مانده به شروع رویداد ‘Time Flies’، فروشگاه آنلاین اپل بسته شده است. در این مراسم انتظار می رود Apple Watch و iPad مدل های جدید خود را ببینند.

اپل قبل از هر رویداد سخت افزاری، برای آماده سازی ورود محصولات جدید، کل فروشگاه آنلاین خود را می بندد. این اتفاق می افتد فارغ از اینکه کدام محصولات و تعداد دستگاه های اعلام شده در روز وجود دارد.

انتظار می رود امروز اپل بر روی مجموعه های Apple Watch و iPad تمرکز کند. برای ساعت هوشمند ما انتظار اپل واچ ۶ را داریم که باید دارای یک سنسور اکسیژن خون و یک چیپست سریعتر باشد.

اپل واچ ۶ مدل های SE و Pro خواهد داشت:‌ گسترش بازه قیمتی

یک Apple Watch SE ارزان قیمت نیز در راه است. این باید بسیاری از همان ویژگی های دیده شده در اپل واچ ۵ از جمله طراحی جدید را ارائه دهد، اما با قیمت پایین تر 279 دلار که به شما امکان می دهد بین گزینه 199 دلاری Watch Series 3 و گزینه 399 دلاری Watch Series 6 یک عضو میانی داشته باشید.

در قسمت iPad ، اپل با iPad Air 4 پیشتاز خواهد بود. به نظر می رسد این محصول طرحی شبیه به iPad Pro را ارائه می دهد که از اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه به جای Face ID و چیپست نسل بعدی A14 استفاده می کند.

گزارش های آخرین لحظه نشان می دهد که یک iPad اقتصادی (نسل 8) نیز بعداً در دسترس خواهد بود، اگرچه این یکی با همان A12X Bionic موجود در iPad Pro مدل (2018) مجهز خواهد شد. اگر درست باشد، این یک نسخه برتر از A10 Fusion است که در داخل نسل هفتم iPad 7 استفاده می شود.

نظر شما چیست؟ مراسم اپل امشب ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد. ما در مطالب آتی به شما خواهیم گفت که چطور آن را آنلاین تماشا کنید و در همین حال ما جدیدترین اخبار را در صفحه اصلی ترنجی برای شما آماده می کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

منتظر یه مراسم فوق العاده مثل wwdc امسال هستیم

Milad7

اصلا خوب نبود سورپرایز نشدم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)