حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۶ مدل های SE و Pro خواهد داشت:‌ گسترش بازه قیمتی

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

همین حالا اپل واچ سهم بالای ۵۰ درصدی از کل فروش ساعت های هوشمند در دنیا را دارد. جدیدترین گزارش ها به ما می گوید که اپل واچ ۶ مدل های SE و Pro خواهد داشت. این یعنی‌ گسترش بازه قیمتی برای حتی نفوذ بیشتر در بازار ساعت های هوشمند.

اپل واچ ۶

در رویداد ۲۵ شهریور اپل با نام Time Flies به احتمال زیاد این شرکت یک اپل واچ ‘SE’ ارزان قیمت و یک مدل جدید ‘Pro’ را معرفی خواهد کرد.

تاکنون کاملا واضح است که اپل از یک طرح دقیق نامگذاری برای Apple Watch پیروی کرده است. بنابراین، اگر نسخه های قبلی مورد انتظار باشد، بنابراین مدل آینده اپل واچ Apple Watch Series 6 نامیده می شود، درست است؟ خوب، طبق گفته Jon Prosser در توییتر ، به نظر می رسد امسال اپل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.

مدل های اپل واچ ۶

مدل های اپل واچ ۶

اول از همه، این نشت دو قسمت دارد. اولین مورد نشان می دهد که اپل قرار است اپل واچ “SE” ارزان قیمت را به بازار عرضه کند، از طراحی سری ۴ برخوردار خواهد بود، ECG داخلی ندارد، صفحه نمایش همیشه روشن را ارایه نمی کند، و اگر ما باید حدس بزنیم، 3D Touch نیز نخواهد بود. موضوع لمس ۳ بعدی چیزی است که گفته می شود اپل از ترکیب اپل واچ منصرف خواهد شد. علاوه بر این، این اطلاعات نشان می دهد که Apple Watch مدل “SE” در اندازه های 40 و 44 میلی متر در دسترس خواهد بود.

در مرحله دوم، Jon Prosser در یکی از توییت های خود می گوید که این مدل های Apple Watch به عنوان “Apple Watch” و “Apple Watch Pro” برای مهندسان ذکر شده است. بدیهی است که نام نهایی بازاریابی می تواند بسیار متفاوت باشد.

اما اگر اپل یک برگ از طرح نامگذاری آیفون بردارد، Apple Watch SE به خوبی در میان خریداران طنین انداز خواهد شد و این بسیار منطقی خواهد بود، البته تا زمانی که اپل تغییر ناگهانی نخواهد ایجاد کند.

رویداد Time Flies به معنای واقعی کلمه تنها چند روز دیگر فرصت ندارد، بنابراین لازم نیست مدت ها منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه چیزی برای ما آماده کرده است. هرچه محصولات به پایان برسد، جالب تر است که بدانیم چه چیزی در انتظار ماست.

نظر شما چیست؟ منتظر اپل واچ ارزان هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

چرا که نه …

Mahdi

حالا که اینقدر فروش داره چرا بیشتر نشه

TheFreeCritic

se اصن مخفف اسمال ادیشنه
یعنی ما اپل واچ کوچیکتر از این داریم؟؟

Milad7

عالیه ولی با دلار 26300 ارزشی برای ایرانی ها نداره….

Milad7

عالیه ولی با دلار 26300 ارزشی برای ایرانی ها نداره….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)