حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند آنر Watch GS Pro رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

ساعت هوشمند آنر Watch GS Pro جدیدترین گجت پوشیدنی برند Honor است که به تازگی در کنار نمونه ارزان قیمت تر خود، معرفی شده است. این محصول یک ساعت هوشمند است که قیمت ۲۵۰ یورویی خوهد داشت.

آنر Watch GS Pro

آنر Watch GS Pro

آنر Watch GS Pro

این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش دایره ای 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454×454 پیکسل ساخته شده است. همچنین دارای قاب استیل ضد زنگ و بدنه پلی کربنات با بند سیلیکون است. طبیعت ناهموار GS Pro با 14 گواهینامه MIL-STD-810G از جمله مقاومت در برابر حرارت ، ضربه و مقاومت در برابر آب پشتیبانی می شود.

آنر علاقه مندان به پیاده روی، اسکی و شنا را با ویژگی هایی مانند وضعیت جزر و مد و هشدارهای بد آب و هوایی ، اسکی و ردیابی اسنوبرد و همچنین مسیریابی پیاده روی مستقل از تلفن را هدف قرار داده است. در کل، بیش از 100 حالت تمرین وجود دارد از جمله شنا با ردیابی ضربان قلب فعال. همچنین یک مانیتور اکسیژن خون داخلی و ردیابی خواب وجود دارد.

کل مجموعه توسط چیپست Kirin A1 موجود در Huawei Watch GT 2 و FreeBuds 3 تأمین می شود. آنر در حالت کم مصرف خود تا 25 روز عمر باتری را تبلیغ می کند، در حالی که استفاده فشرده با GPS فعال 48 ساعت طول می کشد. جفت شدن از طریق بلوتوث 5.1 اتفاق می افتد.

آنر Watch GS Pro در رنگ های آبی، مشکی ذغالی و سفید عرضه می شود و با قیمت 250 یورو به فروش می رسد. پیش فروش در اروپا در 7 سپتامبر (سه روز دیگر) با پیشنهاد ویژه آنر به شما امکان می دهد 50 یورو از هزینه ای که در حال حاضر یک قیمت جذاب است، پس انداز کنید.

نظر شما درباره ساعت هوشمند آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اوف طراحی چریکیشو 😍

Milad7

من به شخصه باهاش حال نمیکنم نه خودش نه قیمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)