حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند آنر Watch ES Pro رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | آنر

با هم در ترنجی خواندیم که ساعت هوشمند آنر Watch GS Pro رسما معرفی شد. همراه با آن ساعت هوشمند آنر Watch ES Pro هم رسما معرفی شده است. ساعتی که ارزان تر است و به نوعی همان هواوی واچ فیت به شمار می رود.

ساعت هوشمند آنر Watch ES Pro

ساعت هوشمند آنر Watch ES Pro

ساعت هوشمند آنر Watch ES Pro

ساعت هوشمند آنر Watch ES دارای ظاهر یک ساعت هوشمند سنتی و عملکردی متناسب با تناسب اندام است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED مربع 1.64 اینچی و وضوح پیکسل 456×280 است. این ساعت نمایشگر همیشه روشن را داراست، ویجت ها و واچ فیس قابل تغییر دارد.

همچنین با ۱۲ دوره تناسب اندام کاملا متحرک که از قبل نصب شده اند، دستورالعمل های تمرین گام به گام همراه با انیمیشن ها روی صفحه نمایش قرار می گیرد. همچنین می توانید در مجموع 95 حالت تمرین را ردیابی کنید. ردیابی ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین ردیابی خواب و استرس وجود دارد.

عمر باتری به لطف معماری دو چیپسته ۱۰ روز است. همچنین یک عملکرد شارژ سریع وجود دارد که می تواند باتری را فقط در عرض 30 دقیقه تا 70٪ شارژ کند.

آنر Watch ES در رنگ های سیاه ، صورتی و سفید ارائه می شود و با قیمت 100 یورو به فروش می رسد. پیش فروش سفارشات در اروپا از 7 سپتامبر آغاز می شود، و خریداران اولیه می خواهند بین 20 یورو تخفیف یا یک مجموعه رایگان از هدفون های بلوتوث ورزشی Honor را انتخاب کنند.

نظر شما چیست؟ این ساعت هوشمند آنر را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

رنگ سفیدش 😍💦

نیما عرفانی

گاهی اوقات تو تنهایی و در جوار خودم به افق خیره میشم بعد سر میذارم رو زانوم با خودم فکر میکنم و میگم ؛ چی از این زندگی میخوای پسر؟! دقیقاً هدفت چیه؟؟ چرا هرکاری می‌کنی که اوضاع بهتر شه اما همش به در بسته میخوری؟؟؟ حکمتش چیه؟؟؟؟ بعد به فکر تصورات و دغدغه ی سطحی یه عده میوفتم و به خودم میگم : نیما برا خودت زندگی کن نه واسه دیگران ، تا کی میخوای خودتو مسئول اصلاح بقیه کنی؟؟ همرو که نمیتونی موافق ، هم رأی و همسوی خودت نگه داری . این یه امر طبیعیه که اعتقادات ، سطح تفکرات ، ذهنیت و خط مشی آدما باهم فرق داره .
“روان شناسان بر این باورند که در دستگاه ذهنی هر فرد چهارچوبی که شخص در آن قالب به هر فرد نگاه می‌کند در این گونه شرایط همان چیزی را می‌بیند و می‌شنود که از قبل تصمیم گرفته ببیند و بشنود”
آدما در اکثر مواقع رفتار های ضد و نقیضی از خودشون بروز میدن و گفتارشون با کردارشون مغایره ،برای همینه که همیشه سعی دارن و پافشاری میکنن طوری رفتار کنن که در آخر مجبور بشی باهاشون هم عقیده شی و از برنامه ریزی و هدف گذاری خودت دست بکشی و از موضع خودت کوتاه بیای.
صحبت پیرامون این بحث ، بسیار طولانی و زمان بر هستش لذا تا همین حد بسنده میکنم و در ادامه ی کامنتم تصمیم دارم بارِ دیگه بانیِ یه کار خیر بشم و اون پویش و کمپینی که چند وقت پیش حرفشو میزدم و مدتی بود تصمیم داشتم مطرحش کنم حالا وقتش شد که بگم ؛
پویش “آینه ای برای همزاد پنداری با ترول ها و مافیای اوباش اینترنتی”
حالا مضمون این کمپین چیه؟؟ یعنی اشخاصی که معتقدن یه سری از افراد ترول ، جاهل، نادان و بچه هستن و قبولشون ندارن اگه بیان با چاشنی طعنه و کنایه و با هر نحوی جوابِ مستقیم و غیر مستقیم بدن بهشون یا رفتار مشابهی از خودشون سر بزنه ، عیناً ترول خطاب میشن و با ترول ها هیچ فرقی ندارن بلکه نماد یه طرفدارنمای متعصب و غیر منطقی در کالبد یه انسان بی حاشیه و منطقی هستن.
انواع مختلف ترول ها:
✓ترول درجه ۱: اغلب چند جا فعالن و میان با فحاشی و توهین به فن های برندهای دیگه از برند محبوب خودشون حمایت می‌کنن اما معمولاً کاراشون نتیجه ی عکس میده و بدتر برند محبوبشون رو در انظار عمومی بد جلوه میدن … برای این دسته تحمل هر نوع انتقاد نسبت به برند محبوبشون و پیشرفت برندهای دیگه سخت و زجر آوره…
✓ترول درجه ۲: اینگونه افراد کمتر فحاشی و توهین میکنن اما تحت هر شرایطی عادت دارن به تخریب برندهای دیگه و بحث و کلکل با فن های سایر برندها …
✓ترول درجه ۳: اینا نسبت به دو گروه دیگه کمتر فعالیت میکنن و گاهی اوقات پیداشون میشه و فقط میان یه عده و چندتا برند رو تخریب میکنن و میرن تااااااااا دوباره پیداشون شه…
✓ترول درجه ۴: اینا خطرناک ترین نوع ترول هستن چرا که رویکرد و نیت ۳ گروه دیگه کاملاً مشخصه اما درخصوص این گروه دقیقاً نمیدونی با کیا طرفی چرا که هِی رنگ عوض میکنن و بیشتر با هدف تفرقه فراکنی و جنجال به پا کردن اقدام به فعالیت میکنن …(ساخت اکانت های فیک، بیشتر از همه مربوط به این دسته میشه اما مثبت/منفی های فیک شامل حال همگیه)
✓و اما ترول درجه ۵: اینا هم اونطور که همیشه وانمود میکنن که ترول نیستن و با ترول ها ۱۸۰ درجه فرق دارن اما همیشه زیرکانه و مرموز رفتار میکنن و حرفاشون جهت داره و هر جناحی که حس کنن براشون منفعت داره پشت همونارو میگیرن ، اینا همونایی هستن که کردارشون با گفتارشون ضد و نقیضه…
من هیچ کسی رو مجبور نمیکنم به این پویش بپیونده و اختیار هرکس دست خودشه و حتی شاید یه عده نگاه تمسخرآمیز به این حرکت داشته باشن و بگن شامل حال خودتم میشه و منم در جواب میگم آره اتفاقاً از خودم می‌خوام شروع کنم تا جو و فضای متعفن سایت از اینی که هست بدتر نشه که هر روز و هر شب دغدغه ی فکریمون این باشه که به چه بهونه ای به هم بپریم و عقده هامون رو در حضور عوام سر هم خالی کنیم(البته الان باز شکر خدا یه مقدار نسبت به قبل بهتر شده اما این نوساناتِ آرامش و تشنج سایت همیشه بوده و امیدوارم کلاً یکنواخت بشه چون اصلاً وجهه ی خوشایندی در نگاه بازدیدکنندگان و کاربران جدید سایت نداره).
اعتبار ، ارزش و فضیلت هرکس منوط به درک و فرهنگ ، شعور ، منش و تربیت خانوادگیشه نه به سن و سال و معلومات ، اطلاعات ، جایگاه و قوم و قبیله ی مجازی که برای خودش دست و پا می‌کنه.
چه بسا انسان هایی بودن که سنشون کم بوده یا سواد درست و حسابی نداشتن اما میدونستن چه حرفیو کِی و کجا بگن و از کاه کوه نمیساختن.
تا حالا شده به این فکر کرده باشیم چند بار و چند مرتبه پیش اومده که به خاطر بحث های پوچ و بچه گانه به هم توهین کردیم و جز اینکه چند دستگی به وجود اومده و روابط شکرآب شده و بینمون بذر کینه و انتقام پخش شده، چه چیزِ با ارزشی عایدمون شده؟؟
دیگه خودتون میدونین دوستان ؛ میخواین به این کامنت بی تفاوت باشید و بگین عرفانی صداش از جای گرم بلند میشه و داره کلیشه‌ای حرف میزنه پس روز از نو روزی از نو و همین روال فعلی رو در پیش بگیرین یا اینکه در عمل، نه در حرف تو خودتون تغییر و تحول ایجاد کنید .
خودتون مختارین …
در هر صورت من از خودم شروع میکنم … اونایی هم که با من موافقن بسم الله … اونایی که مخالفن کسی جلوشونو نگرفته راه باز جاده دراز اما تبعات و عواقبش پای خودشونه…
«احترام هرکس دست خودشه پس شأن و شخصیت خودتو به هر قیمتی با دهن به دهن گذاشتن با اینو اون خدشه دار نکن.مهم نیست کی راست میگه کی دروغ مهم اینه کی یه انسانِ با کمال و با حیا و با آبروعه و کی صرفاً یه آدمی‌زاده ساده ست که از فرط عقده گشایی میاد اعلام حضور کنه؟»
#درخت هرچه پربارتر افتاده تر
✓http://uupload.ir/files/9qhh_dnsirafxkaaxqbt.jpg
علی علی ✋

The MTest MT

والله من همیشه تا جایی که سعی کردم واقع بین بودم،همیشه از دیدگاه یکی که میخاد استفاده کنه نگاه کردمو به سلایق متفاوت احترام گذاشتم
اما خب گاها هم ترول شدم دیگه
ایشالا که این گاها ترول شدن هارم نداشته باشم
امیدوارم همه از دیدگاه یه مصرف کننده بی طرف به هر قضیه ای نگاه کنن و منطقی باشن
و در اخر از شما دوست خوب بابت راه انداختن همچین کمپین و پویش خوبی تشکر می کنم

Adjus

من پایتم داداش

Mohammadr

تمام حرفات اعتقادات من تو فضای مجازیه، کاملا موافق و پایه م…

نیما عرفانی

ممنون از لطف شما دوستان عزیز ⁦❤️⁩🎼

Taha

منم هستم

نیما عرفانی

سپاس بیکران 🙏

AŁɪ

اصن برو جهنم لعنتی منم میام یخ در بهشت بزنیم این که دیگه چیزی نیست 😍

نیما عرفانی

ای جان من هرجا برم تو یکیو حتماً با خودم می‌برم از بس که وابسته شدم😂🙌

نیما عرفانی

#Huawei#Mate 40 Series
گویا میت ۴۰ درون یه کیس دستِ یه شهروند دیده شده …
اسپیکر استریو داخل فریم بالایی به وضوح مشخصه …
✓http://uupload.ir/files/p7hu_20200904_182313.jpg
✓http://uupload.ir/files/stt_20200904_183204.jpg

The MTest MT

خمیدگی زیبایی داره

Milad7

عالیه منم که عاشق اسپیکر استریو 😛

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)