حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 رسما معرفی شد: سیستم عامل LiteOS و تراشه Apollo4 

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند

برند Honor در حال گسترش سبد محصولات ساعت های هوشمند خود با مدل جدیدی در سری GS است. ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 به جای طراحی ضمخت تر ساعت GS Pro ظاهری لوکس تر دارد. این باعث می شود آن را برای پوشیدن روزمره و حتی تیپ های شیک مناسب تر کند، اما تغییرات در نسل جدید روی باتری تأثیر می گذارد. بیاید با ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 آشنا شویم.

ساعت هوشمند Honor Watch GS 3

ساعت Honor Watch GS 3 دارای شیشه منحنی سه بعدی با قاب مدرج ساده است. بدنه از فولاد ضد زنگ 316L کم کربن ساخته می شود و ابعاد بدنه دارای ضخامت 10.5 میلی متر، وزن 44 گرم و قطر 45.9 میلی متری است.

این محصول در رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی عرضه می شود که هر کدام دارای بند مچی متفاوتی هستند. دو مورد اول دارای بند چرمی Nappa هستند اما بند رنگ مشکی (معروف به Racing Pioneer) دارای یک بند لاستیکی بادوام است. در تصویر زیر می توانید این ۳ مدل را ببینید:

ساعت هوشمند آنر GS 3 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ برای تجربه بصری واضح (رزولوشن 466 در 466 پیکسل) است. این مقداری بزرگتر از صفحه نمایش مدل Pro است که ابعاد 1.39 اینچ و تراکم پیکسل یکسان 326ppi داشت.

در طرف دیگر ساعت یک ماژول PPG هشت کاناله قرار دارد که هنگام ردیابی ضربان قلب شما حداقل 97 درصد دقت را هدف قرار می دهد. همچنین به لطف Honor Health 5.0 ردیابی اکسیژن خون و ردیابی خواب را 24 ساعته (با بیش از 200 پیشنهاد برای بهبود خواب شما) انجام می دهد.

برای ردیابی در فضای باز، ساعت جدید از موقعیت‌یابی فرکانس دوگانه با پشتیبانی از پنج سیستم موقعیت یاب ماهواره‌ای استفاده می‌کند. در مقایسه با MagicWatch 2 از سال ۲۰۱۹، دقت موقعیت یابی 167٪ بهبود یافته است در حالی که قفل موقعیت اولیه در نیمی از زمان آن به دست می آید. بیش از 100 حالت ورزشی، از جمله 10 “حالت ورزشی حرفه ای” هم اینجا وجود دارد.

این ساعت تا فشار ۵ اتمسفر (تقریبا عمق ۵۰ متر) در برابر آب مقاوم است، بنابراین می توانید آن را در استخر ببرید. مجموعه سنسورهای آن شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- شامل شتاب‌سنج
  2. ۲- ژیروسکوپ
  3. ۳- قطب‌نما
  4. ۴- فشار هوا
  5. ۵- سنسورهای نور محیط

این ساعت تا 14 روز استفاده معمولی یا 30 ساعت ردیابی مداوم GPS را وعده می دهد. خبر خوب این است که شما فقط به 5 دقیقه شارژ نیاز دارید تا انرژی کافی برای کار کردن در طول روز داشته باشید. شارژ کامل باتری 451 میلی آمپری باید کمتر از یک ساعت طول بکشد.

با این حال، ساعت GS Pro حدود 14 روز استفاده معمولی را ارائه می‌کرد، اگرچه ردیابی GPS کارآمدتر بود و تا 48 ساعت دوام داشت.

چندین ویژگی اصلی از قبل نصب شده اند که شامل موارد زیر می شوند:

  1. ۱- پخش کننده موسیقی با 4 گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- زنگ هشدار و تایمر
  3. ۳- دکمه شاتر دوربین از راه دور
  4. ۴- راهی برای رد تماس های دریافتی با پیام های متنی از پیش تعریف شده

سیستم عامل LiteOS و تراشه Apollo4 

می‌توانید برنامه‌های اضافی نصب کنید، اما به خاطر داشته باشید که این ساعت دارا سیستم عامل Wear گوگل نیست. در حقیقت این ساعت LiteOS را روی چیپ‌ست Apollo4 اجرا می‌کند. همچنین چند ویژگی خاص چین مانند Alipay (با استفاده nfc) و کارت هوشمند برای حمل و نقل عمومی وجود دارد

قیمت ساعت هوشمند آنر Watch GS 3

ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 در حال حاضر برای پیش‌فروش در چین در دسترس است. مدل Racing Pioneer حدود 1300 یوان (205 دلار / 180 یورو) قیمت دارد، در حالی که دو نسخه با بند چرمی دارای قیمت 1500 یوان یا ۲۳۱ دلار است.

نظر شما چیست؟ مدل پایه ساعت قبلی آنر که GS Pro باشد برای نسخه پایه فقط ۱۷۲ دلار قیمت داشت که به ۱۵۶ دلار کاهش پیدا کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)