حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری آنر با Haylou برای عرضه ساعت هوشمند Honor Haylou Watch با قیمت ۶۳ دلار

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند

شاید تعجب کنید و بگویید Haylou برندی در اکوسیستم شیائومی محسوب می‌شود، پس چطور برای این ساعت هوشمند با Honor همکاری کرده است؟ خب، شرایط تغییر می‌کنند! این بار، همکاری آنر با Haylou برای عرضه ساعت هوشمند Honor Haylou Watch با قیمت ۶۳ دلار را شاهدیم.

ساعت هوشمند Honor Haylou Watch

از نظر طراحی، این ساعت دارای صفحه نمایش 1.95 اینچی AMOLED با نسبت صفحه نمایش به بدنه 75 درصد است. این نمایشگر وضوح 410 در 502، رفرش‌ریت 60 هرتز، حداکثر روشنایی 550 نیت و پوشش کامل طیف رنگی NTSC را ارائه می دهد. تراکم پیکسلی آن 332PPI بوده که خوانایی مناسبی به شما می‌بخشد.

از نظر عملکرد، ساعت هوشمند Honor Haylou Watch در نظارت بر سلامت و تناسب اندام عملکرد خوبی دارد. ویژگی‌هایی از جمله پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و نظارت بر استرس و همچنین ردیابی خواب را ارائه می‌دهد.

با این ساعت شما قابلیت ثبت 120 حالت ورزشی و توانایی تشخیص و ردیابی خودکار فعالیت‌هایی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و غیره با استفاده از الگوریتم های ورزشی پیشرفته دارید.

عمر باتری ۱۲ روزه

عمر باتری ۱۲ روزه

از نظر سفارشی‌سازی، این ساعت هوشمند بیش از صد Watch Face شخصی‌‌سازی‌شده را ارائه می‌دهد که طراحی‌های متنوعی در دسته‌هایی مانند ورزش، فناوری و کارتون را ارائه می‌دهد. این ساعت همچنین از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و به واچ‌فیس‌ها اجازه می‌دهد حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است، اطلاعات را نشان دهند.

این ساعت هوشمند با برنامه «Honor Sports Health» سازگار است. همچنین از GPS داخلی پشتیبانی می‌کند و مجهز به NFC برای پرداخت است. این ساعت تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و برای شنا و سایر فعالیت های مرتبط با آب مناسب به نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند Honor Haylou Watch ویژگی‌های ارتباطی مانند تماس صوتی بلوتوثی و عملکرد تماس اضطراری SOS را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند مستقیماً از روی ساعت تماس بگیرند. باتری 300 میلی آمپر ساعتی آن تا 12 روز در شرایط معمولی دوام می‌آورد. علاوه بر این تنها در 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

ساعت هوشمند آنر Haylou Watch طیف وسیعی از بندهای متنوع، از جمله بندهای سیلیکونی و بافته را ارائه می‌دهد که همگی با بند‌های استاندارد 20 میلی‌متری ساعت سازگار هستند.

قیمت ساعت هوشمند Honor Haylou Watch

قیمت ساعت هوشمند آنر هایلو واچ معادل 63 دلار است که بد به نظر نمی‌رسد. این تقریبا هم‌قیمت ساعت هوشمند CMF Watch Pro است که البته آن یکی طراحی خاص‌تری از سوی زیرمجموعه ناتینگ دارد.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro با نمایشگر AMOLED معرفی شد

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید مشترک آنر و هایلو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)