حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، سونی، شایعات

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ احتمالا ۲۷ شهریور ۹۹ معرفی شود. در حالی که فاصله قابل توجهی تا معرفی این دستگاه داریم اما امروز بنچمارک سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم لو رفته است. تقریبا همان دانسته های قبلی ماست اما تایید شدنش توسط یک بنچمارک امیدوارکننده است.

اکسپریا ۵ مارک ۲

گفته می شود که سونی در حال کار برای ارایه تلفن هوشمند جدیدی است که Xperia 5 II نام خواهد داشت. تاکنون اطلاعات اندکی در رابطه با مشخصات و ویژگی های اکسپریا ۵ مارک ۲ در دسترس بوده است، اما امروز یک گوشی هوشمند جدید سونی را در وب سایت پایگاه داده Geekbench مشاهده کرده ایم که می تواند Xperia 5 II باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۲

اکسپریا ۵ مارک ۲

همانطور که در تصویر وب سایت پایگاه داده Geekbench دیده می شود، سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ (با شماره مدل Sony SO-52A) در آزمون تک هسته ای ۹۰۹  و در آزمون چند هسته ای ۳۳۲۳ امتیاز می گیرد. علاوه بر این، دستگاه جدیدترین سیستم عامل Android 10 را نیز ارایه می کند. در قلب سونی اکسپریا 5 II (اگر اصلاً همین دستگاه باشد) از یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برد که با ۸ گیگابایت رم جفت می شود.

با این حال، می توانیم انتظار داشته باشیم که دستگاه دارای حافظه رم بیشتری نیز باشد. غیر از آنچه ذکر کردیم، لیست Geekbench چیز دیگری در مورد Xperia 5 II ارایه نمی کند. شما دوستان عزیز ترنجی باید توجه داشته باشید که این ها حدس و گمان است، بنابراین ما نیز ممکن است قبل از رسمی شدن همه چیز را با شک و تردید بنگریم.

در حال حاضر، این تقریباً تمام اطلاعاتی است که ما توانسته ایم پیرامون گوشی هوشمند آینده Xperia 5 II جمع آوری کنیم، اما مطمئناً در روزهای آینده با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری را در همین زمینه دریافت خواهیم کرد.

نظر شما درباره اولین گوشی سونی با نمایشگر ۱۲۰ هزتر چیست؟ منتظرش هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

من درک نمیکنم چرا دوتا پرچمدار داره ک تو ی حد هستن
اصلا چرا این مدل نام گذاری
چرا اینقد مثل هم
ی جوریه سونی ک نمیشه فهمید داره عشقس گوشی میسازه یا واقعا هدفی دارن
ب گمونم تو ژاپن بدترین شرکت همین موبایل سونی باشه

Alireza1995

سایت های دیگ گفته بودن که نمایشگر 120 هرتز رو خواهد داشت

امیدوارم که رم 8 رو بذاره
حافظه داخلی 256 بذاره

128 دیگ خز شده برا ی پرچمدار

Mahdi

عاشقتم اکسپریا

Milad7

قیمتش حوالی 1000 دلار باشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)