حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M01 با اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۱۱۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از مدت‌ها شایعه گلکسی ام ۰۱ امروز رسما در هند معرفی شده است. این دستگاه در کنار گلکسی M11 ارایه شده اما ما در این مطلب به گلکسی M01 خواهیم پرداخت که با اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۱۱۹ دلار رسما معرفی شده است.

گلکسی M01

سامسونگ Galaxy M01 دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و یک شکاف V شکل برای دوربین سلفی است. سیستم عامل اندروید ۱۰ را با One UI 2.0 اجرا می کند و با نرم افزار Samsung Health از پیش نصب عرضه شده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و اسلات کارت حافظه microSD است.

گلکسی M01

گلکسی M01

این تلفن هوشمند دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با حالت زیبایی و دوربین دوگانه 13MP + 2MP در قسمت عقب است. این تلفن دو سیم کارته با GPS ، Wi-Fi b/g/n ، بلوتوث ، پورت microUSB و یک جک هدفون 3.5 میلی متری همراه است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری Galaxy M01 را پشتیانی می کند و فاقد هر نوع شارژ سریع است. این تلفن همچنین از صوتی Dolby Atmos بهره می برد.

قیمت گلکسی M01 با شروع از ۱۱۹ دلار در هند عرضه شده است و در رنگ های مشکی، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. تنها یک نسخه گلکسی M01 وجود دارد و دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت است.

نظر شما درباره گلکسی ام ۰۱ چیست؟ با توجه به موجود بودن بازار هند شاید به صورت غیر رسمی در بازار هم یافت شود. فکر می کنید گزینه خوبی برای خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش خوبه

bh974

پردازنده اسنپ 439 احتمالا چون a01 این مدل بود بعیده این از اون ضعیفتر باشه و در کل قسمتش بالاست ارزش خریدشو کم میکنه

bh974

قیمت****

Amir galaxy

یبار تو دست بگیرین جنس بدنه داغونه

Milad7

از ظاهرش مشخصه چقدر بی کیفیته 😐

alone wolf

ظاهرش که مزخرفه چیبست هم که نداره
خداروشکر حداقل باتریش 4000🙏🙏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)