حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M01 و گلکسی M11 با تراشه Snapdragon 439 و Snapdragon 450 عرضه می شوند

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ معمولا در دستگاه‌های اقتصادی خود از تراشه‌های اگزینوس ساخت خودش استفاده می کند. امسال اما برای فروش بهتر تصمیم به تغییر گرفته است. طبق جدیدترین اخبار، گلکسی M01 و گلکسی M11 با تراشه Snapdragon 439 و Snapdragon 450 عرضه می شوند. این یعنی موبایل های زیر ۱۵۰ دلاری سامسونگ می توانند شانس بهتری داشته باشند.

هر چند که دو ماه پیش سامسونگ گلکسی ام ۱۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شد اما این دستگاه هنوز در بازار هند ارایه نشده است. گفته می شود ۱۳ خرداد یعنی سه شنبه همین هفته گلکسی M01 و گلکسی M11 با تراشه Snapdragon 439 و Snapdragon 450 در هند عرضه می شوند.

گلکسی M01

گلکسی M01

گلکسی M01

براساس تصاویر منتشر شده توسط سامسونگ در رسانه های اجتماعی ، قرار است Galaxy M01 و Galaxy M11 از ۱۳ خرداد به بازار عرضه شوند. این تصاویر هر دو تلفن را نشان می دهند و مشخصات خاصی را برای گلکسی M11 مشخص کرده است، اما ذکر نمی کنند که چه چیزی ممکن است جذاب ترین جنبه برای بسیاری از مشتریان باشد.

همانطور که از عنوان می توان حدس زد، ما در مورد تراشه موجود در گلکسی M01 و M11 صحبت می کنیم. گلکسی M01 دارای چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ و گلکسی M11 از اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می برد. سال گذشته، تلفن های هوشمند سری Galaxy M با همان قیمت قیمتی که M01 و M11 به بازار عرضه شدند، از چیپستهای قدیمی Exynos 7870 و 7884 استفاده کردند. در حالی که اسنپدراگون ۴۳۹ و اسنپدراگون ۴۵۰ هم تراشه های اقتصادی هستند اما باید عملکرد و بازده بهتری نسبت به اگزینوس 7870 و 7884 ارائه دهند.

با توجه به گزارش اخیر، Galaxy M01 و Galaxy M11 برای نسخه 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی 120 دلار 145 دلار قیمت خواهند داشت. همچنین انتظار می رود که Galaxy M11 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 170 دلار در دسترس باشد. گفته می شود که هر دو گوشی منحصر به فرد خرده فروشی آنلاین Flipkart هستند، هر چند که در نهایت آنها باید از طریق فروشگاه های آنلاین دیگر و همچنین از طریق فروشگاه های آفلاین در دسترس باشند.

گلکسی M11

گلکسی M11

تا آنجا که پیش بینی می شود، انتظار می رود که گلکسی M01 از نمایشگر 5.7 اینچی HD+ با پنلی LCD دارای ناچ قطره‌طور، دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج، سنسور اثر انگشت پشتی و قابلیت راتقا microSD بهره ببرد. گلکسی M11 که قبلا در ویتنام ارایه شده است، از نمایشگر 6.4 اینچی HD+ با پنل LCD با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی، دوربین سه گانه که شامل سنسورهای 13 مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می شود و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را هم داراست. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15W پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر موبایل های میان رده جدید سامسونگ هستید؟ کدام را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

سری M بی کیفیت ترین سری سامسونگ !

Milad7

واقعا درسته …
باز سری a خیلی بهترن
حساب سری اس و نوت هم کلا جداست

V800B

تراشه رو😉

Mahdi

خب مرد حسابی از اول اسنپ میزاشتی حتما باید بهت فشار بیاد

Dr.Nazer

سامسونگ به طور کامل نابود شد…

HOSEIN

اوه شت پردازندهارو
حداقل از سری ششصد استفاده میکردی مررررررد

Milad7

حیف پول 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)