حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر دولبه خمیده به قیمت ۱۰۰۰ دلار معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

موتورولا پس از وقفه ای قابل توجه به بازار پرچمدارها وارد شده و می خواهد روی کاغذ یک گلگسی اس ۲۰ اولترا ارزان تر ارایه کند! دو دستگاه در خانواده اج از موتورولا وجود دارند که یکی میان رده لوکس و دیگری پرچمدار است. موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر دولبه خمیده به قیمت ۱۰۰۰ دلار معرفی شده و بله، این همان پرچمدار است. در این مطلب با آن آشنا می شویم و سپس به موتورولا اج می پردازیم.

موتورولا اج پلاس

موتورولا اج پلاس اولین پرچمدار مناسب این شرکت در مدت قابل توجهی است و با مشخص کردن چندین “اولین” برای این برند، زمان از دست رفته ها را جبران می کند.

برای آغاز با نمایشگر شروع می کنیم، جایی که مشخصات خوبی دارد. این پنل 6.7 اینچی مجهز به استاندارد HDR10 پلاس با پنل AMOLED اولین تلاش موتورولا با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز است. وضوح این نمایشگر بزرگ FHD+ است اما با نگاه مثبت به آن از انرژی کمتری استفاده می کند. یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی در سوراخ گوشه فوقانی سمت چپ قرار دارد و یک حسگراثر انگشت در زیر این صفحه نمایش وجود دارد.

نسخه آمریکایی Edge + از mmWave 5G پشتیبانی می کند که نویدبخش سرعت دانلود تا ۴ گیگابیت برثانیه در شبکه اپراتور Verizon شریک موتورولا برای ارایه این دستگاه در ایالات متحده است. البته از یاد نبرید که این اولین موبایل 5G موتورولا نیست، موتومادز را که از یاد نبرده اید؟ واحدهای جهانی از امواج زیر 5GHz برای 5G استفاده می کنند، پس این نکته مهمی‌است.

موتورولا اج پلاس

موتورولا اج پلاس

اولینِ دیگر برای موتورولا را دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این دستگاه می توان دانست. این حسگر تصویر پشت لنزی با f/1.8 قرار دارد و دارای OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر است. این سنسور مانند تلفن های شیائومی (و برخلاف گلکسی S20 Ultra) برای تولید عکس های ۲۷ مگاپیکسلی دارای ادغام پیکسل ۴ در ۱ بوده و در حقیقت تتراپیکسل است.

این دوربین به همراه یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی ارایه شده که دارای لنز زوم اپتیکال 3 برابر و به همراه OIS است. دوربين سوم یک دوربين زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی با لنز ۱۱۷ درجه ای است كه مي تواند عکس های ماكرو را نيز به همراه داشته باشد و يك دوربين ToF نيز اینجا هست. این گوشی می تواند فیلم های 6K ضبط کند، با توجه به اینکه این چیپست قادر به 8K است (دوربین نیز باید باشد) کمی عجیب است.

چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در واقع پیش شرط لازم برای پرچمدار ۲۰۲۰ است و در موتورولا اج پلاس با ۱۲ گیگابایت رم سریع LPDDR5 و همچنین 256 گیگابایت حافظه UFS 3.0 جفت می شود.

این تلفن با یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18W ارایه می شود که از طریق USB-C شارژ می شود. موتورولا ادعا می کند که این باتری برای به مدت ۲ روز استفاده به اندازه کافی بزرگ است. شارژ بی سیم از هر دو جهت پشتیبانی می شود، این دستگاه می تواند انرژی را در نرخ 15W جذب کند و سپس آن را با سایر ابزارهای سازگار Qi در 5W به اشتراک بگذارد. آ … جک ۳.۵ میلی متری صدا هم اینجاست.

هر دو تلفن Edge دارای بلندگوهای قدرتمند استریو هستند. آنها اندروید ‍۱۰ ارایه می شوند و این شرکت قول می دهد که آنها را در حداقل زمان به نسخه ۱۱ به روز کند.

در ایالات متحده موتورولا اچ پلاس منحصرا برای Verzion خواهد بود و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به فروش می رسد. هزینه آن 1000 دلار خواهد بود یا می توانید با پرداخت اقساط ماهانه 41.67 دلار به مدت دو سال ثبت نام کنید.

نظر شما درباره موتورولا اج پلاس چیست؟ همچنین می توانید موتورولا اج را ببینید:

موتورولا اج با اسنپدراگون ۷۶۵ جی پشتیبانی 5G به قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

سخت افزار و دوربینش عالی هستن ولی واقعا این چه وضعه قیمته. همه برندها یاد گرفتن پرچمدارهاشون رو با 1000 دلار معرفی میکنن واقعا جای تاسف داره انگار جدای از امکانات گوشی یه رقابتی تو زمینه قیمت هم بینشون ایجاد شده اونم نه رقابت مثبت که باعث بشه قیمت ها کاهش پیدا کنه برعکس جوری شده که هرکی گوشی میزنه میخواد قیمتشو یا مثل بقیه کنه یا حتی بالاتر از اونا

jilibilina

فروش اقساطیش خیلی جالبه
دوسال قسط میدی بدون هیچ سودی همون ۱۰۰۰ دلار رو برمیگردونی
توی ایران اگه گوشی نقدش ۱۵میلیون باشه، با اقساد ۶ماهه‌، حداقل ۲۰میلیون میکنن تو پاچه‌ت!
اگه اقساط دوساله بخای که بالای ۳۰میلیون تو پاچته 🤦

smartiz

«هزینه آن 1000 دلار خواهد بود یا می توانید با پرداخت اقساط ماهانه 41.67 دلار به مدت دو سال ثبت نام کنید»

هووووف😞

Mahdi

آیا باز هم آیفون را گران می دانید؟

V800B

دلیل گرونی گوشی ها دارای اسنپ ۸۶۵ بخاطر پردازنده هست ب گمونم و دخیل بودن چند فاکتور
ولی این پردازنده گرونه حس میکنم با توجه ب قابلیت 5G

Mahdi

گرونه؟ با مودم ۵جی چند درمیاد مم که فکر نکنم از ۱۰۰ دلار بیشتر قیمت پردازنده باشه

The Destroyer

دقیقش ۱۳۰ با مودمش هست…
یه علاوه این که امسال UFS 3.0 و رم LPDDR5 و نمایشگر خمیده و رفرش بالای ۶۰ هرتز و دوربین زوم قطعات 5G هم اضافه شدن

ramin123

هزار دلار برا اونا خوار شده یا مثل ایران تورم داشتن؟!!!

afsoon

اقساط خوبه اما نقدی هزار دلار نوچ

woooo

یا می توانید با پرداخت اقساط ماهانه 41.67 دلار به مدت دو سال ثبت نام کنید 🙁

AAAA_.reza._AAAA

اقساطشو دیدم ، بعدم به وضعیت خودمون تو ایران یه نگاه کردم

فقط نمیدونم چرا الان یه بغض عمیقی تو گلومه 🙁

bh974

فقط فروش اقساطیش😌😌😌

Milad7

بد نیست توان شارژرش توی ذوق میزنه

Mortazavi

خوبه به نظرم
چرا همه اج شدن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)