حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین موتورولا اج پلاس عملکرد ضعیف در کلاس ۱۰۸ مگاپیکسلی را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | موتورولا

پس از مدت ها شایعه یک ماه پیش بود که موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر دولبه خمیده به قیمت ۱۰۰۰ دلار معرفی شد. این ورود دوباره موتورولا پس از مدت ها به رده پرچمدارها بود. امشب اما امتیاز DxO دوربین موتورولا اج پلاس عملکرد ضعیف در کلاس ۱۰۸ مگاپیکسلی را نشان می دهد. در حقیقت این نشان می دهد که موتورولا در بخش پردازش تصویر ضعف قابل توجهی دارد یا انتخاب خوبی برای ترکیب دوربین اصلی استفاده نکرده است.

امتیاز DxO دوربین موتورولا اج پلاس

موتورولا اج پلاس اولین‌های زیادی را برای موتورولا به ارمغان آورد. یکی از این اولین ها برای موتورولا را دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این دستگاه می توان دانست. این حسگر تصویر پشت لنزی با f/1.8 قرار دارد و دارای OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر است. این سنسور مانند تلفن های شیائومی (و برخلاف گلکسی S20 Ultra) برای تولید عکس های ۲۷ مگاپیکسلی دارای ادغام پیکسل ۴ در ۱ بوده و در حقیقت تتراپیکسل است.

این دوربین به همراه یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی ارایه شده که دارای لنز زوم اپتیکال 3 برابر و به همراه OIS است. دوربين سوم یک دوربين زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی با لنز ۱۱۷ درجه ای است كه مي تواند عکس های ماكرو را نيز به همراه داشته باشد و يك دوربين ToF نيز اینجا هست. این گوشی می تواند فیلم های 6K ضبط کند، با توجه به اینکه این چیپست قادر به 8K است (دوربین نیز باید باشد) کمی عجیب است.

امتیاز DxO دوربین موتورولا اج پلاس

امتیاز DxO دوربین موتورولا اج پلاس

امتیاز DxO به دوربین موتورولا Edge Plus اما تنها ۱۱۳ است. ما هفت ماه پیش دیدیم که امتیاز DxO دوربین پنج گانه شیائومی می سی سی ۹ پرو پریمیوم ادیشن برابر ۱۲۱ بود و این برای موبایلی با نصف قیمت موتورولا اج پلاس که نصف سال زودتر تجاری شده است یک دستاورد بزرگ یا از زاویه دیگر، عملکرد زیر سوال موتورولا را نشان می دهد.

شما می توانید بررسی کامل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی موتورولا اج پلاس را از DxO با تپ کردن روی لینک منبع مطلب بخوانید. در حال حاضر اگر بخواهیم نگاهی به جدول رتبه بندی DxO برای دوربین های موبایل بیاندازیم، اوضاع به قرار زیر است:

نظر شما درباره عملکرد موتورولا در اولین پرچمدارش پس از سال ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اووو مای گاد اصلا به من چه
P30 pro =116

mostafa3

تو بخش بوکه تو زوم و واید خیلی ضعیف بود

Mahdi

همون روز اول بهش امیدی نبود

ARMTIN

بنده تا به حال به یاد نمیارم موتورولا تو بخش دوربین خوب بوده باشه

eftekharifar

دیگه کیفیت سابقشو نداره. الان زیرمجموعه لنوو هست دیگه؟

Milad7

خیلی ضعیف عمل کرده 😐

Milad7

از برند با اصالت و دوست داشتنی مثل موتورولا بیش از این ها توقع داریم 🙂

MohammadFarhaadi

انفاقا همین برندهای با سابقه با اعتماد به سقفی! که دارن قیمتای نجومی در قبال دیوایساشون میگیرن درصورتیکه از نظر قیمت و کیفیت و کارایی و باقی قسمتها قافیه واگذار میکنن به برندای جوونتر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)