حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سامسونگ گلکسی ام ۲۱ شبیه به گلکسی ام ۳۰ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی ام ۲۱ (Galaxy M21) گواهینامه بلوتوث را دریافت کرده و اخیرا در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شده است. امشب اما اطلاعات بیشتری درباره آن می شنویم. گفته می شود که مشخصات سامسونگ گلکسی ام ۲۱ شبیه به گلکسی ام ۳۰ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ام ۲۱

سامسونگ

گفته می شود گلکسی ام ۲۱ با همان مشخصات گلکسی ام 30 اس از جمله پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه در عقب با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

گلکسی ام ۳۰ اس شش ماه پیش رونمایی شد. هنوز معلوم نیست که سامسونگ با چه منطقی می‌خواهد طرفداران خود را متقاعد کند که گلکسی ام 21 را بخرند چون در واقع، این گوشی نسخه تغییرنام یافته گلکسی ام 30 اس است. البته این احتمال وجود دارد که گلکسی ام 21 پیکربندی‌های حافظه متفاوت با ام 30 اس داشته باشد.

گلکسی ام 30 اس در دو مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. ممکن است سامسونگ گلکسی ام 21 را با ترکیب حافظه رم 4 گیگابایت و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی کند و نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را به آن اضافه کند. گلکسی ام 21 از سیستم عامل پیش‌فرض One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 استفاده می‌کند.

این منبع همچنین اذعان داشت که سامسونگ روی دو گوشی جدید دیگر سری گلکسی M به نام گلکسی ام 01 (Galaxy M01) و گلکسی ام 01 اس (Galaxy M01s) هم کار می‌کند. این دو گوشی احتمالاً دستگاه‌های رده‌پایینی مانند گلکسی ای 01 (Galay A01) خواهند بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

باید به فکر طراحی پشتی هم باشه
نسل قبل اصلا خوب نبودن اما الان a51 و a71 بهتر شدن…
امیدوارم برای پایین رده ها هم تغییر بده

Milad7

جالب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)