حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۲۱ احتمالا ۲۶ اسفند معرفی شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که مشخصات سامسونگ گلکسی ام ۲۱ شبیه به گلکسی ام ۳۰ خواهد بود. اگر به این میان رده جدید سامسونگ علاقه دارید باید بگویم کهسامسونگ گلکسی ام ۲۱ احتمالا ۲۶ اسفند معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Galaxy M21 صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ام ۲۱

سامسونگ

سامسونگ

در جدیدترین گزارش ها اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی M21 در تاریخ ۲۶ اسفند ۹۸ روانه بازار هندوستان خواهد شد. این گزارش با استناد به منابع آگاه در کارخانه سامسونگ تهیه شده است.

طبق گزارش منتشر شده، سامسونگ گلکسی ام ۲۱ از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی سوپرآمولد به همراه باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. در پشت تلفن نیز یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل وجود دارد.

مدتی پیش هم اطلاعات این تلفن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. نتایج گیک‌بنچ نشان دادند که میان‌رده جدید سامسونگ از تراشه اگزینوس 9611 به همراه حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد. سیستم‌عامل اندروید 10 نیز در پوسته نرم‌افزار این گوشی اجرا می‌شود.

برخی شایعات نشان می‌دهند که نسخه دیگری از گلکسی M21 با رم 6 گیگابایت معرفی خواهد شد. دو گزینه پیکربندی حافظه داخلی با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت برای این تلفن در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خدای باتری 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)