حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل 4a با دوربین تکی دایره ای را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل در سالهای اخیر نشان داده اصلا لو رفتن اطلاعات محصولاتش اهمیتی ندارد. ما دو ماه پیش بود که پیکسل ۴ ای را در رندرهای معتبر دیدیم. امشب اما در تصویری گوگل پیکسل 4a با دوربین تکی دایره ای لو رفته که البته سوراخ نمایشگر آن هم اینجا مشخص است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیکسل 4a

پیکسل 4a

پیکسل 4a

نمایشگر  پیکسل ۴ ای مجهز به یک سوراخ تکی در گوشه فوقانی سمت چپ است؛ در حالی‌که پنل پشتی دستگاه از اسکنر اثرانگشت همراه با یک دوربین و یک فلاش LED درون یک ماژول مربعی‌شکل بزرگ میزبانی می‌کند.

گوگل احتمالا تلاش می‌کند تا از الگوی طراحی یکسانی در سری پیکسل ۴ استفاده نماید. بدین‌ترتیب کلیه دستگاه های این سری از ماژول دوربین مربعی‌شکل نسبتا بزرگ در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی خود بهره می‌گیرند. یکی دیگر از سناریوهای احتمالی این است که تصویر فوق کاملا جعلی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با گوگل ندارد. برای روشن شدن حقیقت صرفا بایستی منتظر بمانیم.

متاسفانه تصاویر لو رفته از اوایل سال 2020 نشان می‌دهند که گوگل واقعا به‌دنبال استفاده از این سبک طراحی است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل از یک دستگاه کوچک با پنل 5.81 اینچی و اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی رونمایی خواهد کرد. این نمایشگر از فناوری LCD بهره خواهد برد. همچنین این دستگاه احتمالا با جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش فوقانی و درگاه USB-C در قسمت تحتانی عرضه خواهد شد. این پورت در حد فاصل میان 2 شبکه اسپیکر قرار دارد.

نظر شما درباره پیوست پیکسل 4a احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

بیخیال اون از پیکسل 4 که افتضاح بود اینم از این.
رقیب اصلی آیفون 9 اینه هر دو افتضاح

M.irani

دوربین دایره ای یا مربعی!؟

Omid B

چه طراحی مزخرفی داره.

Milad7

فوق افتضاحه…

Milad7

این گوشی برای 7 سال پیش خوب بود نه الان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)