حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکسته شدن گوگل Pixel 4a در گوشه به طور ناگهانی!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

برند شناخته شده Mountain View، یعنی گوگل، گوشی‌های خود را با نام Pixel روانه بازار می‌کند. گوشی‌های پیکسل، معمولاً جذابیت‌های خاص خود را دارند. اخیراً گزارشی منتشر شده است که حاکی از شکسته شدن گوگل Pixel 4a است. این گزارش، از سوی چندین کاربر مختلف تأیید شده است.

شکسته شدن گوگل Pixel 4a به صورت ناگهانی!

گوگل مدتی پیش از Pixel 4a و البته، Pixel 4a 5G رونمایی کرده بود.

 

پیکسل 4a 5G رسماً معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، گوگل Pixel 4a در واقع هیچ وقت برای ارائه یک پکیج ایده آل به کاربران، ساخته نشده بود. به همین ترتیب، Pixel 4a فاقد استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و خاک است. بدنه این گوشی، پلاستیکی است و طراحی جلو و پشت آن، چندان منحصر به فرد نیستند. همان طور که می‌دانید، پیکسل 4a مانند شیشه در برابر ضربات حساس نیست. بنابراین، هنگامی که گزارشاتی از شکسته شدن گوگل Pixel 4a منتشر شد، ما بسیار تعجب کردیم!

به نظر می‌رسد که کاربران مختلفی از این موضوع ناراضی هستند. زیرا در انجمن رسمی گوگل و Reddit، این گزارشات منتشر شده‌اند. در واقع گوشی این کاربران بدون هیچ آسیبی، به ناگه در گوشه ترک برداشته است و این تعجب آور است! همچنین تصاویری از این شکاف‌ها منتشر شده است. برخی از خریداران حتی گفته‌اند که این ترک‌ها را تنها یک هفته از پس خرید مشاهده کردند که این دلسرد کننده است.

با نگاهی به گزارش‌های مختلف، می‌توان فهمید که تمام گزارش‌های ارائه شده مربوط به سال جاری هستند. این در حالی است که Pixel 4a حدود ١.۵ سال قبل معرفی شده بود. در نتیجه این صحبت‌ها، می‌توان دریافت که برخی از مدل‌های تولید شده طی سال جاری، با کنترل کیفیت نامناسبی روانه بازار شده‌اند و دچار این مشکل شد‌ه‌اند. البته این موضوع، فقط در حد گمانه زنی است و نه چیزی بیشتر.

مشاهدات دیگر، مبنی بر این بودند که Pixel 4a جدیدتر از مشکلات شکستگی در گوشه رنج نمی‌برده است. در نتیجه، مشخص می‌شود که در میان گوشی‌های پیکسل گوگل، این مشکل مختص به Pixel 4a است. در مورد خود ترک‌ها باید بگوییم که آن‌ها ریز هستند. اما همچنان با کمی دقت، می‌توان آن‌ها را شناسایی کرد. این رخداد در رنگ آبی دستگاه، بیشتر قابل مشاهده است. اما مهم نیست که ترک، چقدر کوچک است. چون ترک بر روی بافت یکپارچه قاب پشتی ایجاد شده است، می‌تواند به مرور زمان، بزرگ و بزرگ‌تر شود که این بد است.

صاحبان این گوشی‌ها، از مشکل مطلع شده‌اند و Pixel 4a را به مرکز خدمات برده‌اند. اما به آن‌ها گفته شده است که گارانتی آن‌ها باطل شده است و آسیب‌های فیزیکی، تحت پوشش قرار نمی‌گیرد! متأسفانه گوگل همچنان به این مشکل واکنشی نشان نداده است. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم تا در صورت مشکل داشتن، آن را با گوگل در میان بگذارید.

نظر شما در مورد شکسته شدن گوگل Pixel 4a بدون دلیل چیست؟ آیا فکر می‌کنید که گوگل نسبت به کنترل کیفیت خط تولید خود بی تفاوت باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️