حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین شایعات گلکسی نوت ۲۰ طراحی شبیه به گلکسی اس ۲۰ اولترا را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که کم کم برای ارایه گلکسی اس ۲۰ آماده می شویم و دو هفته و یک روز دیگر تا مراسم ارایه رسمی آن فاصله داریم، اولین شایعات گلکسی نوت ۲۰ طراحی شبیه به گلکسی اس ۲۰ اولترا را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰

هر چند به وضوج می توان گفت که این رندها اصلا دقت بالایی برای گلکسی نوت ۲۰ ندارند اما به هر حال مرور کردن اولین شایعات گلکسی نوت ۲۰ می تواند جالب باشد، اینطور نیست؟

نخستین رندر از گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ منتشر شده و می بینیم که این گوشی همانند گلکسی اس ۲۰ اوترا از یک ماژول دوربین مستطیلی شکل روی قاب پشتی خود میزبانی می‌کند.

سامسونگ روزهای اول امسال دو گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی نوت ۱۰ لایت بود. این درحالیست که برادر بزرگ‌تر آن در ماه آگوست سال گذشته معرفی شده بود و تابستان سال ۲۰۲۰نسل جدید آن چشم به جهان خواهد گشود. هنوز فاصله‌ی زیادی تا آن زمان باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد برای  نخستین بار می‌توانیم تصویری از گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ را مشاهده کنیم.

این تصویر توسط یکی از منابع نزدیک به سامسونگ منتشر شده و خواسته که خودش را متمایز از سایرین کند. او در توییتر خود، تصویری از پرچمدار آینده‌ی کمپانی سامسونگ را منتشر کرده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد. به طور کلی همه چیز قابل پیش‌بینی و انتظار است. با توجه به این که سامسونگ ظاهر گوشی‌های هوشمند خودش را امسال یکی کرده است، گوشی گلکسی نوت ۲۰ نیز می‌تواند دنباله رو گلکسی اس ۲۰ که رندرهای آن به بیرون درز پیدا کرده، از یک ماژول مستطیلی شکل روی قاب پشتی خود برای میزبانی از دوربین‌ها بهره می‌برد.

ما در حال حاضر اطلاعاتی از طراحی قاب جلویی این گوشی نداریم. همچنین به نظر می‌رسد کلیدهای کنترلی روی فریم سمت چپی گوشی به کار رفته باشد، در حالی که این دکمه‌ها روی سمت راست فریم گوشی اس 20 خواهد بود. پر واضح است که سنسور اثر انگشت با نمایشگر پرچمدار آینده‌ی سری گلکسی نوت سامسونگ آمیخته باشد، یک پورت USB C و یک اسلات برای میزبانی از قلم هوشمند نیز در زیر گوشی یافت می‌شود.

در مورد بخش فنی سامسونگ گلکسی Note 20 نیز جزئیات زیادی در دست نیست. اما سخت نیست حدس بزنیم که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ در قلب تپنده‌ی آن حضور دارد. با حداقل یک رم 8 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ ساعت همراه فناوری شارژ‌ پرسرعت، یک نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED با وضوح +QuadHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز در این گوشی به کار رفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تصویر گلکسی نوت ۲۰ است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

احتمال دوربین سلفی زیر نمایشگر در نوت 11 یا همون نوت 20 زیاده،لامصب سری نوت های سامسونگ یه دنیای دیگه هست یه سر و گردن از تمام برندها بالاترِ

mostafa3

دنیا تخیلات شما سامسونگ بی رقیبه
ولی در دنیا واقعی ……

smartiz

هنوز خیلی زوده

Mahdi

گودبای #این سامسونگ

Armin.Technology

حرمت نوت با این زیر سوال رفت.سامسونگ نخواستیم همون طراحی های قیلی بزن بهتره.🙄😒

Armin.Technology

قبلی*

Amir galaxy

برای من یکی کارایی دوربین مهمتر از چیدمانش هست
امیدواریم برای ده سالگی نوت غوغا کنه😍

Milad7

شمارش معکوس….

Milad7

البته هنوز شایعات برای سری نوت خیلی زوده….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)