حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین نامرئی وان پلاس در پروژه کانسپت وان را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | CES 2020، وان‌پلاس

چهار روز پیش در ترنجی خواندیم که گوشی مفهومی وان پلاس در پروژه Concept One با دوربین نامرئی ارایه می شود. امروز و در CES 2020 این دستگاه با همکاری مک لارن رونمایی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دوربین نامرئی وان پلاس در پروژه کانسپت وان را ببینید.

دوربین نامرئی وان پلاس

دوربین نامرئی وان پلاس کانسپت

دوربین نامرئی وان پلاس کانسپت

مهم‌ترین مشخصه گوشی کانسپت وان یک شیشه الکتروکرومیک است. این تکنولوژی به کاربران اجازه می‌دهد که شیشه موردنظر را کدر کنند و پیش از این از فناوری مذکور در برخی هتل‌های لوکس و اتومبیل‌های گران‌قیمت استفاده شده است.

به غیر از تکنولوژی مذکور، بدون شک چرم نارنجی رنگی که بیشترین سطح از پنل پشتی را اشغال کرده، جذابیت طراحی این گوشی را دوچندان کرده است. ولی در هر صورت با توجه به افزایش تعداد دوربین‌ها، در آینده نزدیک شاید این فناوری برای مخفی کردن آن‌ها مورد استقبال قرار بگیرد.

همین قابلیت مخفی کردن دوربین‌ها باعث شده بهره‌گیری از فیلتر ND برای لنز دوربین امکان‌پذیر شود. به زبان ساده، فیلتر ND بر روی میزان نوری که روانه‌ی سنسور می‌شود، اثر می‌گذارد و شدت آن را کاهش می‌دهد. همین قابلیت باعث می‌شود که در محیط‌های پرنور، کاربران بتوانند از دیافراگم بازتر و سرعت شاتر کمتر استفاده کنند.

این گوشی از لحاظ ویژگی‌های مختلف دقیقا مشابه مدل مک‌لارن وان پلاس ۷T پرو است و کانسپت وان صرفا برای نمایش تکنولوژی نامرئی کردن دوربین‌ها ساخته شده است. طبق اعلام این شرکت، شیشه مذکور در عرض فقط ۰.۷ ثانیه از حالت کدر به شفاف تغییر می‌یابد که نسبت به دیگر شیشه‌های مشابه رکورددار محسوب می‌شود.

نظر شما درباره Concept One چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

هم خشمله هم جذاب 💦⁦❤️⁩😍

Display

تو هم هم خشملی همم جذاب فدات

AArezaAA

برادر رعایت کن اینجا سایت تکنولوژیه نه شه.و.ان.ی 😐😂

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

😱😱

Mohammad 13759

چه ایده خفنی

Amir galaxy

عالیه
من عاشقش شدم🥰😍

android 10

#این
از وانپلاس متنفرم😑😑
#عصبی

Chalton

👏👍

Dr.Nazer

فوق‌العاده‌س!

Milad7

خیلی عالی میشه 🙂 زیبا هم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)