حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۱ کانسپت در MWC 2023 معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

مدتی پیش درباره احتمال رونمایی از یک موبایل مفهومی وان پلاس در MWC 2023 برای شما نوشتیم. چند روز پیش هم با رویداد بزرگ OnePlus در هند شاهد ارائه شدن خیلی از محصولات این برند بازار جهانی بودیم. به تازگی رسما تایید شده که وان پلاس ۱۱ کانسپت در MWC 2023 معرفی خواهد شد.

وان پلاس ۱۱ کانسپت

پرچمدار ۲۰۲۳ وان پلاس یعنی OnePlus 11 به بازار جهانی رسید و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای محصول پیشگام بعدی خود است. این برند رسما اعلام کرد که یک گوشی مفهومی OnePlus 11 را در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی خواهد کرد. قرار است این نمایشگاه بین ۸ تا ۱۱ اسفند برگزار شود.

لوگو وان پلاس

وان پلاس

وان پلاس سابقه قابل توجهی در ارائه دستگاه های مفهومی دارد. در حقیقت این سومین پروژه از این دست خواهد بود. ابتدا، وان پلاس کانسپت وان با دوربین های قابل مخفی شدن بود که در CES 2020 ارائه شد.

دوربین مخفی وان پلاس کانسپت وان به پرچمدارهای وان پلاس خواهد آمد

در سال 2021 گوشی OnePlus 8T Concept با قاب پشتی با قابلیت تغییر رنگ ارائه شد که به دستور کاربر از خاکستری به آبی به مشکی تبدیل شد. همچنین یک رادار mmWave داشت که در تئوری می‌توان از آن برای تشخیص حرکات دست استفاده کرد.

OnePlus 8T Concept

OnePlus 8T Concept

درباره گوشی مفهومی جدید وان پلاس که در MWC 2023 رونمایی خواهد شد اما اطلاعات کاملی نداریم. با این حال این شرکت می‌گوید:

دستگاه جدید دارای «طراحی تخیلی با فناوری دستِ اول» است

تقریبا انتظاری که از یک گوشی تاشو داریم، دقیقا همین است. نظر شما چیست؟ منتظر گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ هستید؟ فکر می کنید وان پلاس ۱۱ کانسپت چه مشخصاتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)