حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مفهومی وان پلاس در پروژه One Concept با دوربین نامرئی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | وان‌پلاس

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم گوشی مفهومی وان پلاس با نام One Concept در CES 2020 ارایه خواهد شد. امروز اما تقریبا رسما تایید شده که گوشی مفهومی وان پلاس در پروژه One Concept با دوربین نامرئی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی مفهومی وان پلاس با دوربین نامرئی

گوشی مفهومی وان پلاس با دوربین نامرئی

گوشی مفهومی وان پلاس با دوربین نامرئی

در نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از یک گوشی مخصوص خواهیم بود. شرکت وان پلاس در این نمایشگاه از گوشی Concept One رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال به تازگی وان پلاس با انتشار تیزری، یکی از ویژگی های جذاب آن را اعلام کرده است. وان پلاس کانسپت وان از دوربین نامرئی بهره می برد. شیشه مورد استفاده در این دستگاه قادر به تغییر رنگ است.

سنسورهای دوربین زیر این شیشه قرار گرفته اند. این شیشه می تواند مات شود و دوربین اصلی را مخفی نگه دارد. با استفاده از این فناوری، دیگر چندین سنسور روی پنل پشتی به نمایش گذاشته نمی شود و دستگاه ظاهر یکدست خود را حفظ می کند.

افشاگر معروف، Ice Universe طرحی از این دستگاه منتشر کرده که طراحی پنل پشتی آن را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد وان پلاس کانسپت وان دارای دوربین اصلی با طراحی عمودی است. در وسط دستگاه یک خط عمودی به چشم می خورد که ظاهرا آن را به دو بخش تقسیم کرده است. بخش دوربین این تصویر مشابه با تیزر منتشر شده از سوی وان پلاس است.

خط حاضر روی پنل پشتی دارای دوخت است، بنابراین احتمال استفاده از چرم برای پنل پشتی آن وجود دارد. این دستگاه دارای برآمدگی برای دوربین اصلی خود نیست. نمایشگاه CES 2020 از تاریخ 7 ژانویه شروع به‌کار خواهد کرد. وان پلاس Concept One در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود. شاید دوربین نامرئی در گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

منتظر گوشی مفهومی وان پلاس با دوربین نامرئی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

خلاقیت جالب و کاربردی هست ، باعث میشه برآمدگی دوربین وجود نداشته باشه و قاب پشتی یکدست باشه .

نیما عرفانی

یجورایی استفاده از این نوع شیشه و فناوری منو یاد شیشه های مورد استفاده در بعضی خودروهای رولزرویس میندازه که داخل کابین و اتاق خودرو بین ردیف جلو و عقب قرار میگیره و با یه دکمه باعث میشه شیشه مات بشه و سبب جداسازی و نامشخص شدن ردیف عقب میشه.

Amir galaxy

چقد جالب !!
سال ۲۰۲۰ چقدر جذابه💦💦💦

_V_

اه این طرح یه مدت زیادی بود تو فکرش بودم😂چ جالب

نیما عرفانی

الجی میتونست رو جی ۸ همچین حرکتی بزنه چون اونم متعلقات دوربینش زیره شیشه ی گوریلاگلس بود(۶) اما فکر کنم این یک نوع شیشه ی جدید و مخصوص باشه که با گوریلاگلس و شیشه ی مورد استفاده در آیفون ها متفاوت هست. باید صبر کرد و دید مقاومتش به نسبت شیشه های فعلی در چه حدیه.
به جهت مکانیزمی که داره پس احتمالاً یک برد الکتریکی در زیر به شیشه ی قاب پشتی متصل باشه یعنی در همون قسمتی که دوربین های اصلی وجود داره یا حتی می‌تونه به شیشه مرتبط نباشه و یک نوع فناوری باشه که مشابه نمایشگر های شفاف عمل کنه با این تفاوت که عملکردش سرتاسر قاب پشتی رو شامل نمیشه و فقط روی ماژول دوربین رو در بر میگیره.

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

چقدر خوب⁦❤️⁩

Chalton

جالب بود👍
حالا باز بیاید بگید آلفا منعطف واقعیه
طرف خودش جرات نداره بره بخش کامنتای زیر پست آلفا رو ببینه میاد چرت و پرت میگه،هیچ انسانی کامل نیست،همه اشتباه میکنن ولی دیگه بخوای اشتباهت رو گردن نگیری واقعا خودت رو خراب کردی،اشتباه کردی حالا اون موقع شاید حواست نبوده یا از خوشحالی زیاد بوده گفتی آلفا منعطف واقعیه ولی دیگه انقدر کشش نده که بگی من نگفتم دقیقا یادمه تو همون پست بیان کردم که سوتی دادی یادمه سوتی که دادی تعداد کامنت ها رفت بالا حدود 170 تا کامنت گذاشته شده بود.
به هرکی گفتم آلفا منعطف واقعیه طرف نیم ساعت فقط می‌خندید بعدش با شمشیر دنبالم میکرد🤣

Dr. DIM

آلفا ر ول کن بوگو از وان پلاس خوست اومد یا نه. دیگه اینجا بخوای پای اصالت رو هم وسط بکشی نمیتونی بهونه بیاری چون برند ریشه و اصل و نسب داریه وان پلاس

Milad7

اگر عملیاتی بشه که بینظیره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)