حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان نسخه 5G گلکسی فولد خواهد بود؟

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که خانواده گلکسی دبلیو سری گوشی های تاشو سامسونگ هستند که در بازار چین عرضه می شوند. مدتی است که درباره عرضه گلکسی دبلیو ۲۰ 5G اخباری می شنویم. امروز اما اطلاعاتی منتشر شده که به ما می گوید شاید گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان نسخه 5G گلکسی فولد باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

سامسونگ خود را برای رونمایی از یک گوشی تاشو جدید در روز ۲۸ آبان در چین آماده می‌کند. شایعات پیشین به یک گوشی تاشو جدید به نام Galaxy W20 5G اشاره داشتند اما هفته گذشته مشخص شد در اصل صرفاً با نسخه 5G گوشی Galaxy Fold روبرو هستیم.

حالا تأییدیه رگلاتور چین یا همان TENAA تأیید می‌کند W20 5G همان Galaxy Fold اما با پشتیبانی از شبکه 5G است. ابعاد دبلیو ۲۰ 5G در حالت باز شده دقیقاً مشابه Galaxy Fold است. همچنین اطلاعات قرار گرفته بر روی وب سایت TENAA وجود یک صفحه نمایش دوم 4.6 اینچی را تأیید می‌کند.

البته ظرفیت باتری این گوشی ۴۱۳۵ میلی آمپر ساعت و قدری کمتر از باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر گلکسی فولد است. با این حال احتمال دقیق نبودن اطلاعات TENAA وجود دارد.

سامسونگ در روز ۲۸ آبان با برگزاری یک مراسم از Galaxy W20 رونمایی خواهد کرد. البته باید منتظر ماند و دید این گوشی در انحصار China Telecom قرار می‌گیرد یا نه. با در نظر گرفتن فروش فوق سریع گلکسی فولد در چین، احتمالا گلکسی W20 5G هم خیلی زود ناموجود خواهد شد.

نظر شما چیست؟ من البته امیدوارم که یک فرم فکتور متفاوت از گوشی تاشو سامسونگ را ببینیم.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

وقتی به مصطفی خبر میدن چالتون یه چند روزی نمیاد ترن.جی 👇👇👇👇

https://www.instagram.com/p/B4u7B3HJQfZ/?igshid=53mrqr167k5z

chalton

هیچکس تو این سایت m.b رو قهوه‌ای نکرده بود طرف هوا برش داشته بود باید یکی قهوه‌ایش میکرد تا بعضی از مسائل رو متوجه میشد.

CAT

😂🤣🤣🤣👍❤

The Destroyer

دوستان این خیلی جالبه توصیه میکنم حتما ببینید:
http://uupload.ir/files/qh3a_screenshot_2019-11-12-10-53-39-921_com.android.chrome.jpg
یعنی چنان داغون کردن بدبختو که اومده این جا عقده خالی می‌کنه.

chalton

میدونی از چی داری میسوزی؟از این که تنها کسی که تو این سایت بد مصطفی رو خراب کرد و قهوه ایش کرد من بودم،اونی که سوتی آلفا منعطف واقعیه رو همش داره میزنه تو روش من بودم،واسه همین می.رینم به اربابت ناراحت میشی سریع واکنش نشون میدی،دیشب هم دیگه انقدر روش فشار بود مجبور شد یه کامنت بزاره تا بیشتر از این آبروش نره.
لطفا اسکولی شیائومی دیوه ریپلای نزنن چون سردستتون رو قهوه‌ای کردم به اندازه کافی بسه واسه همتون.

The Destroyer

دارم ریپلایت میزنم که بقیه ببینن وگرنه هیچ کاری با ترول اعظم سایتای تکنولوژی ندارم.
هیچ کس نگفت آلفا گوشی منعطف یا به تعبیر بعضی دوستان “منعطف واقعیه”. همه حرف اینه که پنل میکس آلفا یه پنل منعطفه که دور گوشی ثابت شده. این رو میشه توی gsmarena هم دید که تو بخش نمایشگر میکس آلفا نوشته:
FLEXIBLE Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
بزرگ نوشتم که چشمای کور این یارو ببینن. اینم لینکش:
https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_mix_alpha-9893.php
منتهی بعضی دوستان علاقه دارن بد برداشت کنن و جالبه که پافشاری هم میکنن رو حرفشون. این یارو هم که تکلیفش معلومه. انقد بدبخته رفته از سر بیکاری تو صفحه mi 9 lite در mobile.ir چرندیات نوشته و به بهترین شکل ممکن هم مورد عنایت قرارش دادن. انقد تو این مدت که چرت و پرت میگه از چپ و راست مورد عنایت کاربران قرار گرفته که دیگه برای تخریب میره شایعه پراکنی میکنه…
غافل از این‌که حرفش دوزار خریدار نداره…
منم جاش بودم همین کارارو میکردم. به هر حال هم فروشش افت کرده هم بیکار شده هم از چپ و راست با خاک یکسانش میکنن.
یه توصیه برادرانه بهت میکنم گوش کن برای آیندت مفیده…
میخوای برندی رو خراب کنی رو نقطه ضعفش دست بزار که حداقل یه نفر تجربش کرده باشه بیاد ازت دفاع کنه…
آخه کدوم گوشی شیائومی مشکل ای سی شارژ داشته که mi 9 lite دومیش باشه؟

m.b

دیشب به رفیقمون هم گفتم…
بهترین جواب برای چرندیات و جفنگیات سکوته…که طرف رو آتیش میزنه…
با آدم دروغگو و روانی دهن به دهن نشو چون شخصیت خودتو پایین میاری فقط…
چالتون رو همه تو سایتای تکنولوژی آدم حساب نمیکنن…آقای عط‌ایی هم وقتی چالتون براش خبر میفرسته، جوابش رو نمیده و خبر رو هم کار نمیکنه عموماً…یعنی مدیر سایت که از همه قدیمی تره میشناسه با چه موجودی طرفه…تو بخوان ادامه ماجرا را…

chalton

وقتی طرفدار هوآوی و شیائومی نباشی میشی ترول،وقتی طرفدارش رو قهوه‌ای میکنه میشی اَبَر ترول،اینو دیگه همه میدون که جناب ع.طا.یی طرفدار چه برندی هست منبع درآمد از کجاست،و چه برندی رو در سایت تخریب میکنه(سامسونگ) تو همه خبرهاش باید یه تیکه ای به سامسونگ بندازه،من کلا سه دوبار خبر فرستادم که یکیش رو کار کرد یکیش رو هم چون اسمی از شیائومی تو خبر نبود و هوآوی تو رده بندی جایگاه 90 رو به خودش اختصاص داده بود آقای ع.طا.یی کار نکرد خبر ولی کل سایت های داخلی خبر رو کار کردن و این اتفاقا بیشتر نشون داد که ایشون طرفدار چه برندی هستن و کدوم برند براشون بیشتر سود داره،با کمال احترام به جناب ع.طا.یی 🙏
10 اکانتی دیگه قدیمی شده این کارا،البته یه چیزهایی هم ادم میدونه نمیشه اینجا بیانش کرد یکیشو تو تل.گرام برای یکی از کاربرانی که اینجا زیاد کامنت میزاره گقتم،ریپلای نمیزنم چون دیگه خیلی سرت گیج میره،اگرم قهوه‌ایت کردم لازم بود باید یکی این کار رو میکرد،فیک ترنج رسیده داری ببین چقدر داغونی،دیگه واقعا نمیدونم چی بگم،جالب اینجاست که اکانت های فیکی که داری تو زو.میت هم هستن.

Amir galaxy

😍

Milad7

پووووووف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)