حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه سامسونگ برای فروش ۵ میلیون گوشی تاشو در سال ۲۰۲۰

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی فولد حاصل سال ها توسعه سامسونگ بود که با کمی عجله به بازار آمد و آنطور که باید ندرخشید. ندرخشید چون اولا ایده آنقدرها پخته نبود و دوما خوب پیاده نشد. گلکسی دبلیو ۲۰ 5G احتمالا نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ باشد که فرم‌فکتور متفاوت و قیمت مناسب تر را ارایه می کند. به همین دلیل شاهد برنامه سامسونگ برای فروش ۵ میلیون گوشی تاشو در سال ۲۰۲۰ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ

دی جی کو، مدیر عامل شرکت Samsung Mobiles طی هفته گذشته در رویدادی با نام AI Forum در شهر سئول حاضر شد تا در جمعی که هدفش صحبت و تبادل نظر در مورد فناوری‌های آینده بود شرکت کند. در این رویداد، آقای کو در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در مورد آینده دنیای گوشی‌های تاشو در برنامه‌های سامسونگ گفت که این شرکت کره‌ای قصد دارد سال آینده را با فروشی بسیار قابل توجه در حوزه گوشی‌های تاشو به پیش ببرد.

اما اگر تصور کنید که گلکسی فولد تنها گوشی تاشو سامسونگ است باید در تفکرات خود کمی تجدید نظر کنید. سامسونگ از چند سال پیش سری گوشی‌های خاصی با نام Galaxy W را طراحی و در بازار شرق آسیا عرضه می‌کند که مربوط به گوشی‌های تاشو با ساختار سنتی است.

طی برنامه‌های جدید شرکت، گوشی Galaxy W20 جدیدترین محصول این سری خواهد بود که به جای ساختار دارای دکمه‌های فیزیکی در آن از نمایشگر تاشو استفاده خواهد شد و به این ترتیب سامسونگ می‌تواند تجارت گوشی‌های تاشو خود را در فرم فاکتوری متفاوت نیز دنبال کند.

سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی عرضه خواهد شد

این گوشی که ساختاری با مشخصات پرچمدار برای آن در نظر گرفته می‌شود در سال جدید میلادی و به صورت ویژه برای بازار چین عرضه می‌شود و در کنار نمایشگر تاشو و سخت‌افزار پرچمدار خود از ارتباط 5G نیز برخوردار خواهد بود.

اگرچه گلکسی فولد در ابتدای معرفی قیمت بسیار بالایی در حدود 2000 دلار را به خود می‌دید ولی آنچه باید به عنوان یک حقیقت از سوی سامسونگ پذیرفته شود این است که برای فروش میلیونی باید روی اعدادی به مراتب کمتر و شاید زیر ۱۰۰۰ دلار برای قیمت یک گوشی تاشو حساب شود.

به هر حال هدف‌گذاری سال آینده سامسونگ به ما می‌گوید که اتفاقات مهمی در پیش است و اگر به همراه چین، دیگر کشورهای دنیا نیز مقصد گوشی‌های تاشو سامسونگ باشند باید منتظر فرم فاکتوری جدید همراه با ارزش خرید بالاتر و آمدن به حوزه قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار باشیم که البته از سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده فعلی گوشی‌های هوشمند دنیا بعید نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سامسونگ موفق خواهد شد؟ ما اینجا هستیم تا سال آتی این ادعای سامسونگ را در ترنجی بررسی کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_DJ

این ازون برنامه هاس که از شنبه شروع میشه 🤣

Dr.Nazer

آقای محترم با شماهم هستم برو تو پیشخوان کامنت آخرمو تو پست فروش هواوی P30 و میت ۲۰ و … بخون.

_V_

یک میلیون از گلکسی فولد تا الان به فروش رسیده! که اینهمه حرف و حدیث داشت و نسل اولش بود

فکر نمیکنم با گسترش این محصولات با ایژگی های جذاب بعدی،،،۵ میلیون فروش دور از ذهن باشه!

chalton

نزدیک به یک سال داره میشه تنها برندی که گوشی منعطف رو وارد دنیای موبایل کرد سامسونگ هست،هنوز هیچ برندی نتونسته گوشی منعطف رو وارد بازار کنه جز سامسونگ،اینجاست که حرفم ثابت میشه که میگفتم علمی که سامسونگ در گوشی های موبایل داره برندهای چینی حالا حالاها باید تلاش کنن تا ده سال دیگه بشن الان سامسونگ،گلکسی فولد 2 مطمئنن به فروش 5 میلیون عددی خواهد رسید،دو تا کاربر جدید ظهور کردن که دیگه از درجه ترولی رسیدن به درجه اسکولی،میان زیر کامنت منم ریپلای میکنن تا دیده بشن و چند نفر بشناسنشون.

به اسکول ها خوراکی ندیم.

Dr.Nazer

به‌به بالاخره ظهور کردی؛ پس حالا برو کامنت دکتر حامل ریپلای به افسون و تو پست فروش هواوی بخون. میدونم قراره بعدش دوباره یه طومار فحش بنویسی و نمیخوای حرفامو قبول کنی؛ ولی خوندنش ضرر نداره..!

Ali_DJ

دوتا کاربر جدید ؟؟؟؟
من شاید از دسترویر زود تر لاگین کرده باشم ولی فعالیتی نمی‌کردم تا دیدم این اخرا استخونات کم شده پارس میکنی
بعدشم تو کی باشی که بخواهیم واسه دیده شدن زیر کامنت تو ریپلی بزنیم نه اینکه خیلی آدم درست و حسابی هستی همه میدونن به کص مغز بیش نیستی و تعصب زیادی به سامسونگ چشاتو کور کرده نمیتونی پیشرفت هواوی و شیائومی و هرچی برند هست رو ببینی
بجای کص شعر بافتن راجب بقیه یکم خودتو اصلاح کن بلکه شاید بفهمن یه انسانی ..

Dr.Nazer


عمو جان شما نصیحت هم میخوای کنی حتما باید از کلمات گوهربار استفاده کنی؟!

Ali_DJ

من اگه خیلی دنبال دیده شدن بودم این همه وقت کامنت میزاشتم چه دلیلی داره. با تو دهن به دهن بشم …

Amir galaxy

http://uupload.ir/files/3bj_img_۲۰۱۹۱۱۰۶_۱۹۱۹۲۴.jpg
این عکس رو حتما ببینین…
مخصوصا چالتون

Amir galaxy

#کیفیت_اتفاقی_نیست😅

_V_

😂😂😂😂

Milad7

بیخیال باو 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)