حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی عرضه خواهد شد. این گوشی تاشو که عموما برای بازار چین عرضه می شود و قیمت بالایی هم دارد، تا کنون یک طراحی سنتی داشته که لبه پایین شامل دکمه ها و لبه بالا نمایشگر را دربرداشته است. حالا اما با تیزری که منتشر شده به نظر می رسد گلکسی دبلیو ۲۰ که از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد، طراحی متفاوتی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G که به زودی معرفی خواهد شد، صحبت کنیم.

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

تیزر گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

تیزر گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

همانطور که در تیزر بالا می بینید، اگر صرفا یک افکت گرافیکی نباشد (که از یک پوستر معرفی شرکت با تجربه انتظار چنین چیزی نمی رود) نمایشگر گلکسی دبلیو ۲۰ 5G احتمالا منعطف باشد و سرتاسر دستگاه را نمایشگر دربربگیرد.

این گوشی جدید در ماه سپتامبر در مراسم Chinese Expo مشاهده شده بود و نام آن نیز همان زمان با تیزر منتشر شده ای تایید شده بود. طراحی جدید و نوآورانه این گوشی جدید باعث می شود صفحه نمایش آن بزرگ و کشیده باشد.

برنامه زمانی رونمایی از این گوشی جدید و سایر گوشی های سامسونگ برای هواداران آن بسیار جالب است. سامسونگ در حالی که در حال کار برای برطرف کردن مشکلات سامسونگ گلکسی فولد بوده، مشغول کار روی تولید سامسونگ W20 نیز بوده است. هنوز مشخص نیست که فروش این گوشی نیز در نوامبر آغاز می شود یا خیر.

یکی از نکات جالب آن است که موتورولا نیز قصد دارد از گوشی تاشوی جدید خود یعنی Razr 2019 اواخر آبان رونمایی کند، بنابراین احتمالا سامسونگ در تلاش است که پیش از موتورولا از گوشی جدید خود رونمایی کند.

هواداران گوشی های تاشو قرار است با دو مورد از بهترین این گوشی ها در سال ۲۰۲۰ رو‌به‌رو شوند. هنوز مشخص نیست که برندهای دیگر نیز قصد دارند به تولید این گوشی ها رو بیاورند یا خیر. همچنین کماکان مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد گوشی های سری W خود را در خارج از چین نیز به فروش برساند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی دبلیو ۲۰ 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)