حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ بالاخره از گوشی تاشو گلکسی دبلیو ۲۰ 5G رونمایی کرد. بد نیست بدانید سامسونگ گلکسی W20 5G اولین گوشی سامسونگ است که از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌گیرد. گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گوشی‌های سری دبلیو سامسونگ که مختص بازار چین هستند، سخت افزار رده بالا و طراحی کلاسیک تاشو دارند. صفحه نمایش دوگانه، کیبورد فیزیکی و قیمت بالا، مشخصه‌ی این دستگاه‌هاست؛ اما سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G طراحی متفاوتی دارد و تغییرات زیادی به خود دیده است. شاید تنها ویژگی مشترک آن با سایر اعضای خانواده، گران ‌قیمت بودن باشد.

صفحه نمایش داخلی گلکسی دبلیو ۲۰ 5G مانند گلکسی فولد لمسی و قابل تاشدن است. همچنین نمایشگر خارجی آن، ابعاد بزرگ‌تری از مدل‌های پیشین دارد. البته این گوشی منعطف را نمی‌توانیم یک محصول کاملا جدید بدانیم؛ زیرا در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ی سامسونگ گلکسی فولد 5G برای بازار چین است.

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G همان گلکسی فولد 5G است

این دستگاه در سطح خارجی خود، یک صفحه نمایش 4.6 اینچی سوپر امولد با وضوح 1680 در 720 پیکسل دارد. در حالت باز شده نیز، به یک نمایشگر تاشو 7.3 اینچی از نوع سوپر امولد دسترسی خواهید داشت؛ با وضوح 2152 در 1536 پیکسل که از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که برای اولین بار در این گوشی سامسونگ تعبیه شده، نسخه اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 855 است که در گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 وجود دارد. این تراشه را 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند.

در سمت راست نمایشگر داخلی، برشی هم برای میزبانی از دو دوربین 8 و 10 مگاپیکسلی وجود دارد. در پشت سامسونگ دبلیو ۲۰ 5G اما، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض 16MP و یک دوربین تله‌فوتو 12MP همراهی می‌شود. همچنین در بالای نمایشگر کوچک‌تر، یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را می‌توان یافت.

دکمه‌های تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت در فریم سمت راست کارگذاری شده‌اند. نیمه‌ی چپ لبه پایینی، محل قرارگیری میکروفون اصلی و درگاه USB-C است؛ در حالی که نیمه‌ی راست، از اسپیکرها میزبانی می‌کند. خشاب سیم کارت هم در فریم سمت چپ قرار دارد.

باتری دوگانه سامسونگ گلکسی دابلیو ۲۰ ۵ جی در مجموع، ظرفیت 4235 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند. پس کاربران می‌توانند سایر گجت های خود را به طور بی‌سیم، با آن شارژ کنند. اسپیکرهای استریو AKG با فناوری Dolby Atmos نیز تجربه خوشایندی را هنگام گیمینگ یا تماشای فیلم رقم می‌زنند.

البته این گوشی 5G از شبکه SA پشتیبانی نمی‌کند و فقط در شبکه‌های NSA چاینا یونی‌کام و چاینا تلکام (دو اپراتور موبایل چینی) قابل استفاده است. ناگفته نماند که دستگاه با رابط کاربری One UI عرضه می‌شود. قیمت سامسونگ دابلیو 20 5G هنوز اعلام نشده و فروش آن از ماه آینده (دسامبر) آغاز خواهد شد. کمپانی کره‌ای به خریداران، یک جفت گلکسی بادز و یک قاب چرمی هم اهدا خواهد کرد.

نظر شما درباره گلکسی دبلیو ۲۰ 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این روز ها هیچکس اینترنت بین المللی نداره شما چطور؟؟؟

علی شیخ زاده

همون گلکسی فولد با چیپست ۸۵۵

Mahdi

فولد ۸۵۵ داشت این ۸۵۵ پلاس

Alireza1995

تا ساعت 8 شب اینترنت وصل میشه نگران نباش

Mahdi

خدا کنه بیاد دیگه کلافه شدیم

سردار بلوچ

من همین الانشم به اینترنت جهانی دسترسی دارم حالا راه کارشو نمی‌گم آقای عطا..یی گفتن اینجا بکار نبرین …واسشون مسئولیت داره

Amir galaxy

منم وصلم اما چون هیچ کسب و کاری ندارم فعلا اینترنت به دردم نمیخوره
نه کسی تو اینستا هست ن تو تلگرام
همه جا خلوت شده⁦☹️⁩

arshiamt1383

تورو خدا بگین

HasanHoseinPoor

من بهش شدید احتیاج 😢

Dr.Nazer

دوستان راهی که ایشون استفاده می‌کردن متاسفانه غیرفعال شده و قابل‌استفاده نیست.

Milad7

بهتر بود یه مقدار با تاخیر معرفی میکرد و از اسنپ 865 استفاده میکرد!

Amir galaxy

اون واسه نسل بعدی محفوظه

Dr.Nazer

چرا من تازه به این خبر دقت کردم؟😐 بله سامسونگ دومین گوشی تاشو هم معرفی کرد و مدیرعامل هواوی هنوز داره با میت ایکس ور میره هی میبینه عه اینکه از وسط نصف شد! داریم به زمستون هم نزدیک میشیم باید واسش پالتو بخره یه‌وقت سرد اِش نشه تا نشه😂

chalton

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G هم معرفی شد ولی همچنان خبری از میت ایکس نیست🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)