حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه پیش تولید وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

می دانیم که وان پلاس ۸ پرو را بهار ۹۹ خواهیم دید اما این روزها شایعات پیرامون آن داغ است، در حالی که حداقل ۵ ماه با ارایه آن فاصله داریم. امروز تصاویر جالبی لو رفته که با رندرهای منتشر شده از وان پلاس ۸ پرو سازگار است، البته نه کاملا. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمونه پیش تولید وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را ببینید.

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

همانطور که در تصویر بالا (که توضیحات مربوط به هر بخش آن در تصویر اصلی مطلب آمده است) می بینید، ما با دستگاهی از وان پلاس روبه‌رو هستیم که کاملا ناشناس است. برای مثال چینش دوربین سه گانه آن با وان پلاس ۷ یا وان پلاس ۷ تی پرو متفاوت است. همچنین پایین قاب دستگاه عبارت OnePlus 5G را شاهد هستیم.

درباره رنگ هم باید گفت که پیش از این برای وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ تی چنین رنگی را شاهد نبودیم. این ها به ما می گوید که دستگاه مذکور می تواند نمونه پیش تولید وان پلاس 8 پرو یا وان پلاس ۸ باشد.

نمونه پیش تولید وان پلاس ۸ پرو

نمونه پیش تولید وان پلاس ۸ پرو

اما همانطور که در تصویر بالا از نمای جلویی نمونه پیش تولید وان پلاس 8 پرو می بینید، به نظر نمی رسد که سمت چپ نمایشگر سوراخی برای قرار گرفتن دوربین سلفی دیده شود. در مقابل سمت راست نمایشگر (با فاصله از گوشه) یک بخش مشکی می بینیم که می تواند مربوط به سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه وان پلاس 8 پرو است؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بعیده وانپلاس طراحی اش این باشه مطمئنا دوربین هاشو زیاد می‌کنه تا در بحث دوربین خودشو به صدر نزدیک کنه.در زمینه بهینه سازی مصرف باطری هم باید فکر اساسی کنه یا باطری بزرگتر بشه یا کار دیگه.اما سوراخ نمایشگر واقعا عقب رفت محسوب میشه برای این برند.امیدورام با سوراخ نمایشگر مواجه نشویم چون قطعا سامسونگ هم سال آینده این موضوع را حل خواهد کرد

BeFair

به نظر وان پلاس به یه طراحی رسیده و تقریبا تلاش می کنه که با اون شناخته بشه

Milad7

😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)