حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای وان پلاس ۸ (OnePlus 8) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

هشت روز پیش بود که وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) با نمایشگر ۹۰ هرتز و اندروید ۱۰ رسما معرفی شد. با تمام این اوضاع اما هیچ چیز نمی تواند جلوی شایعات را بگیرد! امروز شایعاتی درباره وان پلاس ۸ منتشر شده که می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای وان پلاس ۸ (OnePlus 8) را ببینید.

وان پلاس ۸

وان پلاس ۸

وان پلاس ۸

امروز از سوی یک منبع موثق، اولین تصاویر رندر شده از گوشی وان پلاس ۸ منتشر شد که بسیاری از ویژگی‌های ظاهری این گوشی را فاش می‌کند.

ساعاتی پیش Onleaks که معمولا رندرهای آن کم خطاترین در شایعات است، نخستین تصاویر رندر شده از گوشی وان پلاس ۸ را منتشر کرد. این دو کاربر اعلام کرده‌اند که این تصاویر با توجه به جزییات منتشر شده از منابع داخلی شرکت وان پلاس طراحی شده‌اند.

این تصاویر پیش از هر چیز نشان می‌دهند که پرچمدار جدید وان پلاس شباهت زیادی به گوشی وان پلاس ۷ پرو دارد که اوایل سال جاری میلادی در کنار گوشی وان پلاس ۷ معرفی شد. با این وجود با بررسی‌های بیشتر می‌توان تفاوت‌های کوچکی نیز میان این دو گوشی پیدا کرد.

واضح‌ترین تفاوت میان گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 7 پرو را می‌توان در رنگ بدنه مشاهده کرد. وان پلاس 7 پرو در یک رنگ آبی تیره عرضه شده بود که به صورت گرادیانی به سمت رنگ‌ مشکی میل می‌کرد. به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 8 قرار است در رنگ آبی روشن‌تری روانه بازار شود که به صورت گرادیانی نیز طراحی نشده است.

تصاویر منتشر شده از گوشی وان پلاس ۸ همچنین نشان می‌دهد که در بالا و سمت چپ نمایشگر آن سوراخ نمایشگر وجود دارد که دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می‌کند. این در حالی است که گوشی وان پلاس ۷ پرو دارای یک دوربین به بیرون جهنده بود. اضافه شدن سوراخ نمایشگر به وان پلاس اجازه می‌دهد گوشی جدید خود را به یک باتری با ظرفیت بیشتر یا حتی قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم مجهز کند. پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی وان پلاس ۸ قراراست دارای قابلیت شارژ بی‌سیم باشد. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم که از میان این دو قابلیت، وان پلاس کدام را انتخاب خواهد کرد.

چندی پیش یکی از مدیران وان پلاس اعلام کرده بود که قابلیت شارژ بی‌سیم به گوشی‌های این شرکت اضافه نخواهد شد؛ چرا که در حال حاضر سرعت شارژ فناوری‌های موجود قابل قبول نیست. از آن زمان مدت زیادی می‌گذرد و اکنون شاهد حضور فناوری‌های جدیدی در این رده هستیم که می‌تواند توان قابل توجه 30 وات را به گوشی‌های هوشمند منتقل کند. فناوری‌هایی که هم اکنون می‌توان در محصولات دو شرکت شیائومی و هواوی یافت. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد احتمال حضور قابلیت شارژ بی‌سیم در گوشی‌ جدید وان پلاس زیاد باشد.

تصاویر در دسترس نشان می‌دهند که نمایشگر گوشی وان پلاس ۸ به احتمال فراوان همچون گوشی وان پلاس 7 پرو، 6.5 اینچی خواهد بود. این در حالی است که ابعاد ظاهری آن کمی کوچکتر از گوشی وان پلاس 7 پرو است. @Onleaks اعلام کرده است که گوشی وان پلاس 8 پرو دارای ابعاد 160.2 در 72.9 در 8.1 میلی متری خواهد بود. گوشی وان پلاس 7 پرو در حال حاضر دارای ابعاد 162.6 در 75.9 در 8.8 میلی متری است.

با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که وان پلاس 8، نسخه جدیدی از گوشی وان پلاس 7 پرو باشد که دارای ابعاد کوچکتری است. به نظر می‌رسد سوراخ نمایشگر سبب شود که این گوشی جدید همچون وان پلاس 7T دارای نسبت تصویر 20:9 باشد.

هنوز مشخص نیست که در کنار گوشی وان پلاس ۸ شاهد رونمایی از گوشی وان پلاس ۸ پرو نیز خواهیم بود یا خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خخخ دهنت سرویس… دوربین عمودی در وسط گوشی! 🙂

Dr.Nazer

وان‌ پلاس گلکسی S10😂👌

Milad7

😐 عجب

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

داخل جعبه ردمی کا بیست پرو شارژر ۲۷ واتی هست البته تبدیل ندارن..می ناین تی پرو هم شارژر ۱۸ واتی داره داخل جعبه همچنین می ناین نسخه گلوبال…
فقط نسخه های چینی این دو گوشی شارژر ۲۷ واتی دارن…
ولی راجب می نوت ۱۰ در هر دو نسخه چین و گلوبال شارژر ۳۰ واتی داره البته یکی تبدیل میخواد(نسخه چینی)…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)