حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۸۳۰ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق جدیدترین اطلاعات پیرامون پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ منتشر شده و می گوید که گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۸۳۰ ارایه می شود. همچنین گویا این گوشی هوشمند دارای رم LPDDR5 خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۸۳۰

سال 2019 رو به پایان است و اکثر شرکت های مطرح بازار از پرچمداران امسال خود رونمایی کرده اند. با توجه به این موضوع، بازار شایعات پرچمداران 2020 داغ است. یکی از اولین گوشی های پرچمداری که سال آینده میلادی معرفی می شود، گلکسی اس 11 سامسونگ است . در گذشته شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند بودیم و حال نیز اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

سامسونگ به تازگی از پردازنده اگزینوس 990 رونمایی کرده است. گزارشی در گذشته به عدم استفاده از آن در پرچمدار آینده سامسونگ اشاره کرده بود که اطلاعات جدید نیز آن را تایید می کند.

بر اساس اطلاعات جدید، قدرت گوشی سامسونگ گلکسی S11 توسط پردازنده اسنپدراگون 865 و یا اگزینوس 9830 تامین می شود. انتظار می رود مانند گذشته، نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون در چین و ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه شود و نسخه دارای پردازنده اگزینوس در سایر کشورهای جهان فروخته شود.

بر اساس کد موجود در نسخه بتای رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ، گوشی گلکسی S11 از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می کند. بسیاری از پرچمداران موجود در بازار دارای این قابلیت هستند. به نظر می رسد در پرچمداران آینده این برند کره ای خبری از دوربین سلفی پاپ آپ نباشد و همچنان سامسونگ دوربین سلفی آن ها را درون یک حفره قرار دهد.

کد رابط کاربری جدید سامسونگ اطلاعات دیگری را نیز در اختیار رسانه ها قرار می دهد. گلکسی S11 به رم LPDDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 مجهز می شود و همچنین قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است

نظر شما درباره این شایعه گلکسی اس ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mbazzaz81

الان فقط داره قدرت می گیره
تا دوربین زیر نمایشگر نره باحال نمیشه

online_wireless

پردازنده اگزینوس و خصوصا چیپست گرافیک مالی هیچ خوب نیستن ایکاش کلا فقط با اسنپ که همه جوره عالیه میزد.

Milad7

اسنپ 865 را دریاب 🙁

V800B

‌پشت گوشی اگه ابن باشه خیلی جالبه ی حس فضایی مانند
خوشمان آمد
خداروشکر ک دوربین جهنده نداره

Milad7

امیدوارم در نسل جدید ضعف گرافیکی اگزینوس را کاهش بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)