حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11)

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما مدت هاست که طراحی گلکسی اس ۱۱ را در کنار گلکسی اس ۱۱ ای و گلکسی اس ۱۱ پلاس دیده ایم. این خانواده اما امروز در رندهای جدیدی لو رفته اند که در ادامه با هم آن ها را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ داشته باشیم.

خانواده گلکسی اس ۱۱

بر اساس شایعات، گوشی های سری گلکسی اس ۱۱ در تاریخ ۲۹ بهمن ۹۸ رسما معرفی می شوند. در گذشته شاهد افشای تصاویر واقعی گلکسی اس ۱۱ بودیم که پنل پشتی آن و محل قرارگیری دوربین اصلی را به نمایش می گذاشت.

امروز رندرهای جدید گلکسی S11 به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیش از پیش با پرچمدار آینده سامسونگ آشنا می کند. این رندرها شایعات گذشته مبنی بر قرارگیری دوربین اصلی درون یک المان چهارگوش و همچنین حضور حفره در مرکز نمایشگر را تایید می کنند.

 

گلکسی اس ۱۱ ای

گلکسی اس ۱۱ ای

گلکسی اس ۱۱ ای

 

این دستگاه به صفحه نمایش 6.3 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز مجهز می شود و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه با توجه به بازار هدف، به پردازنده اگزینوس 990 و یا اسنپدراگون 865 مجهز می شود. دوربین اصلی آن دارای سنسورهای 64، 12 و 12 مگاپیکسلی خواهد بود و از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱ دارای نمایشگر 6.7 اینچی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، چیپست اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون 865، دوربین اصلی پنج گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 خواهد بود.

گلکسی اس ۱۱ پلاس

گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ با صفحه نمایش 6.9 اینچی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون 865، دوربین اصلی پنج گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

comment image
به مرگ گرفته تا به تب راضی بشیم احتمالاً…
وگرنه اگه واقعاً همچین طراحی‌ای داشته باشه من که میگم مدیرای سونی تو بخش طراحی سامسونگ نفوذ کردن… 😂😅👌

amer

یا خدا انصافا خوشکله اگه این طراحی باشه واقعا زیباست دوربین پشتی بیشتر حال میکنم بیشتر شبیه رندر دوربین 6گانه سونی هست البته اون بیشتر مستطیلی هست ولی این کمی پهن تر هست علی ای حال
شک ندارم فروش خوبی میکنه
بدون ذره ای سوزش اعترام میکنم زیباست
مبارک خریداراش باشه

Dr.Nazer

مشخصه گوشی فوق‌العاده‌ایه، اما شرافتاً اون نسخه‌ی پلاس زیباست؟! لامصب ۴۰ درصد قاب پشتی رو فقط دوربین گرفته!

amer

چی بید 40%چه خبره!
دکتر جان سلیقه ها مختلف هست تو پهن دوست داری
من تنگ دوست دارم،خخخ

Amin B3DA

با کمال احترام اون نسخه پلاس با 5 دوربین فووووق العاده اقتضاح و زشته. نمیدونم چرا هیچ نظمی نمیخواد بده بهشون. درضمن وسط بود قشنگ تر بود اما خب ترسید کپی از میت 20 شه

Chalton

البته طرح دوربین پشتی دیگه اونقدر وسیع نیست جمع و جور تره،حالا نگاه کنید اگر بعد از معرفی اس 11 بیشتر برندها طرح دوربین پرچمداراشون رو مثل اس 11 نکردن.

afsoon

یه جورایی الان که فکرش میکنم به این عکس ها واقعا زیبا هست من یکی که خوشم میاد ازش .فقط امیدوارم جنس شیشه دوربین آنقدر خوب باشه تا شاهد خط خشی نباشیم .

Milad7

مشخصات احتمالی مدل فایو جی چیه؟

Mahdi.L

فکر میکنم اس۱۱ فقط در نسخه ۵G عرضه بشن

عـــلـــۍ

زیبا نیست 😕

Amir galaxy

با باتری ۵۰۰۰ فکر نکنم دوربینش اینقدر پهن و بزرگ باشه🥺

_V_

داش اینا نیست

ایس یونیورس امروز عکس واقعیشو گذاشت

همون عکس اول این پست گوشی سمت چپیه،،،فلش رو ببر جای اون دوتا سنسورا و اون دوتا سنسورارم بیار زیرش میشه اس۱۱ پلاس

Amir galaxy

خوبه من که راضی ام

vahid

اتفافا پلاسش خیلیم قشنگه به قشنگیه نسل قبل نیست ولی بازم قشنگه و امیدوارم قیمت پلاسش با توجه به اینکه فقط نسخه 5gداره زیاد گرونتر از سری اس10 نباشه،،از آیفون خشکلتره خدایی،

✔ TVKade

با این سنسور 108 مگاپیکسلی، گوشی‌های این سری ضخامت بالایی دارن برای همین بود باتریو افرایش دادن تا بیرون زدگی دوربین کمتر بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)