حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو

هفته پیش بود که در ترنجی مشخصات رینو ایس (Reno Ace) لو رفت و نمایشگر ۹۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از جمله بهترین ویژگی های آن بود. امروز اوپو رینو Ace در تصاویری لو رفته است که این تصاویر می‌توانند تجهیز گوشی اوپو رینو ایس به دوربین چهارگانه پشتی و ناچ قطره ای را تایید کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) را ببینید.

اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace)

اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace)

اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace)

گوشی هوشمند بعدی خانواده اوپو رینو یعنی رینو ایس نام خواهد داشت که پنجشنبه ۱۸ مهر ماه معرفی و روانه‌ی بازار می‌شود. هرچند تا چند روز دیگر برای ملاقات از نزدیک با این گوشی باید منتظر بمانید٬ ولی ما هم اکنون هم همه چیز را در مورد این دستگاه می‌دانیم. علاوه بر این٬ تصاویری از گوشی اوپو رینو Ace نیز منتشر شد تا با ظاهر گوشی آینده‌ی اوپو نیز ناآشنا نباشیم.

اخیرا افشاگری‌های مختلف و اسناد منتشر شده در سایت تنا به قابلیت‌های کلیدی این گوشی اشاره کرده‌اند. ما حالا می‌دانیم این دستگاه دارای ابعاد 161.0 در 75.7 در 8.7 میلی‌متری و وزن 200 گرمی است و در سه رنگ آبی٬ سبز و بنفش عرضه می‌شود. کنار هم گذاشتن تمام این اطلاعات به ما نشان می‌دهد که اوپو٬ گوشی Ace را مختص مشتریان جوان طراحی کرده است.

گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات ۱۸ مهر ۹۸ ارایه خواهد شد

یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 2400×1080 پیکسل روی قاب جلویی این گوشی قرار دارد. اگر علاقه‌ی زیادی به بازی‌ها دارید٬ خبر خوب اینکه نرخ رفرش این نمایشگر نیز 90 هرتز است تا بازی‌ها روان و عالی روی گوشی اجرا شوند. روی قاب پشتی٬ دوربین چهارگانه‌ای شامل سنسورهای 48 + 13 + 8 + 2 مگاپیکسل و در حفره‌ی بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. و اما در قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس با همراهی رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی فعالیت می‌کند.

تصاویر منتشر شده از این گوشی به یک نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای و دوربین چهارگانه‌ی پشتی که سنسورهای آن به صورت عمودی در وسط قاب قرار گرفته‌اند اشاره دارد. این تصاویر مربوط به نسخه‌ی گرادیان آبی گوشی اوپو رینو ایس است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید رینو ایس دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

طرحی اوپو 10x zoom رو بیشتر می‌پسندم.

MohammadFarhaadi

اوپو رو واقعا دوست دارم فقط یه خورده دوربینش رو بیشتر کار کنه روش دیگه همه چی تمامه.

Milad7

منتظر اوپو رنو 20 ایکس زوم بودم… حیف شد

Milad7

🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)