حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات رینو ایس (Reno Ace) لو رفت: نمایشگر ۹۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو

پنج روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات ۱۸ مهر ۹۸ ارایه خواهد شد. شرکت اوپو با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، رسما طراحی و مشخصات کلیدی اوپو رینو ایس را تایید کرد. اوپو رینو ایس، یک گوشی پرچمدار مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رینو ایس

رینو ایس

رینو ایس

کمپانی اوپو همراه با انتشار یک پوستر رسمی، طراحی و مشخصات کلیدی اوپو رینو Ace را افشا کرد. این شرکت پوستر گوشی آینده‌ی خودش را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است. در این پوستر، به نمایشگر ۹۰ هرتزی این گوشی اشاره شده است. همچنین چهار دوربین در قاب پشتی آن قرار دارد که سنسور اصلی‌اش، یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

روی قاب پشتی هیچ جایی برای اسکنر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ بنابراین می‌توانیم انتظار حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی را داشته باشیم. این پوستر همچنین دو رنگ مختلف این گوشی، تجهیز به یک درگاه USB-C و حضور یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در زیر قاب گوشی را نیز تجهیز می‌کند.

در انتها اوپو تایید کرده است که این گوشی به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس مجهز و فناوری شارژ‌ر ۶۵ واتی مجهز خواهد بود. همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد، اوپو رینو ایس یک گوشی پرچمدار جذاب است. ما انتظار داریم سازنده طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی را ارائه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اوپو رینو ایس دستگاه جذابی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sheikh-e-tarigh

خب با عرض سلام با یک نظرسنجی جدید از سری نظرسنجی های شیخِ طریق در خدمتتون هستیم. با بودجه 150.60 تومن چه هندزفری رو پیشنهاد می کنید؟؟؟نظرتون درباره ی https://www.digikala.com/product/dkp-197266/%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-piston-fit این چیه؟؟

MohammadFarhaadi

انقلابی نیست ولی عالیه.البته باید قیمتش رو هم دید.

Milad7

دیگه خبری از زوم 10 برابری نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)