حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات ۱۸ مهر ۹۸ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت چینی اوپو قصد دارد تا در ماه آینده از گوشی اوپو رینو ایس (Reno Ace) رونمایی کند. این محصول دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات صحبت کنیم.

گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات

گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات

گوشی رینو ایس (Reno Ace) با شارژر ۶۵ وات

همانطور که می دانید، شرکت اوپو به تازگی از گوشی های سری Reno2 رونمایی کرده است. متاسفانه این محصولات دارای قابلیت زوم 10 برابر نیستند. با این حال به نظر می رسد که تغییرات بزرگی در خط تولید اوپو در حال انجام است. این شرکت با انتشار یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرده که در ماه آینده از جدیدترین محصول خود یعنی گوشی Reno Ace رونمایی می کند. طبق این تیزر، گوشی جدید اوپو از سریع ترین فناوری شارژ حال حاضر دنیا یعنی شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند.

تولیدکنندگان مختلف مدام در تلاش هستند تا سرعت شارژ در محصولات خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. بنا به گزارش های مختلف، برخی از آن ها در حال کار روی قابلیت شارژ 100 واتی هستند. با این حال شرکت بزرگی مانند سامسونگ، برای گوشی گلکسی نوت 10 پلاس تنها از فناوری 45 واتی استفاده کرد. ناگفته نماند که شرکت اوپو نیز سری قبلی محصولات خود را با قابلیت شارژ 50 واتی به بازار فرستاد.

کمپانی چینی شیائومی نیز با دستیابی به فناوری 30 واتی، کنترل بازار شارژ بی سیم را در دست گرفته است. چنانچه می دانید گوشی شیائومی می 9 پرو نیز به همین فناوری مجهز می شود؛ با این حال معلوم نیست که آیا شرکت اوپو از این ویژگی در اسمارت فون جدید خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

ظاهرا قرار است که شرکت اوپو در تاریخ ۱۸ مهر و در کشور چین، از گوشی Reno Ace رونمایی کند. این محصول دارای نمایشگر 90 هرتزی بوده و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

منتظر درباره اوپو رینو ایس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

شاید مدل لامبورگینی ادیشن هم داشته باشه.
شهریور و مهرماه امسال پر از هیاهوی رویدادهای بزرگِ.

afsoon

سال سال چینی هاست فوق العاده عمل کردن

Milad7

گوشی منفجر نمیشه ؟! =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)